RECENZIA: Špirála,ktorá vam dodá objem! Oriflame - volume build mascara

10:00 Suzzie 0 Comments


Nová špirála,no už má niaky mesiac, od Oriflame v klasickom fialovom obale s lesklým ružovým názvom.Veľká kefka obsahuje dlhé a krátke štetinky. S komplexom Voluflex. Špirála je v dvoch farbách. Black and Prune. Ja mám 2 tieto čierne špirály/jednu som si objednala z oriflame a druhú mi poslali na testovanie/



Čo hovorí výrobca?
Zhusťujúca špirála Volume Build s komplexom Voluflex a mega kefkou ti dovolí zvírazníť líčenie opakovane. Zloženie špirály je pružné,po prvom aj opakovanom nanesení. Dodáva nekonečný objem mihalníc bez hrudiek a opadávania.
No,a čo ja na to ? :D

Kefka je veľká ale nie mega veľká :D. Výrobca napísal aj,že ako túto špirálu nanášať a to následovne: Na oddelenie a maximálne zväčšenie mihalníc použi dlhý rad štetiniek. Potom kefku otoč a pomocou kratších štetiniek pohľad maximálne zvýrazníš ďalšou vrstvou špirály. Takže,takto niako som si aj ja naniesla špirálu a tu môžete vidieť ako to dopadlo:
Bez špirály:

3 vrstvy:




No keďže mám malinké mihalnice,tak môžem za seba povedať len takto:
Špirála zvýrazní riasy,zhustí ich a aj ich aj predlží a majú aj väčší objem,sú dlhšie a sú aj výraznejšie. Ćím viac vrstiev,tým sú mihalnice objemnejšie,to je jasné pri každej špirále. Ale pri 4.  a 5. Vrstve sa začnú lepiť a je to taká metlička s hrubími mihalnicami :/. Špirála je celkom fájn,myslím že splnila,čo to má, ale vôbec nemám také mihalnice jak na fotke má modelka ale s tým sa musím asi zmieriť.
Cena je: 3-8 €
Tejto špirále dávam 7 bodov z 10 J

Možno sa ti bude páčiť aj

0 komentárov:

ďakujem za komentár :)