RECENZIA: Čokoláda podľa Vašich predstáv.

13:00 Suzzie 2 Comments

Darček len tak pre potešenie, darček k meninám, milá pozornosť. To všetko sa skrýva za čokoládou. Dnes si dokonca môžete čokoládu vybrať takú akú chcete, môžete si ju vyskladať. Túto možnosť ponúka slovenský e-shop www.vasacokolada.sk .

Môžete si vybrať či to bude mliečná, horká alebo biela. Potom si môžete vybrať, čo ešte na ňu chcete a môžu to byť rôzne cukríky, oriešky, ovocie, cereálie a aj vlastný jedlý text. Je fakt z čoho vyberať. Následne si zvolíte obaľ a potom môžete pridať ešte venovanie :)




Ja som jednu takú čokoládu ochutnala a...niako mi nechutila, bola to nezvyčajná chuť, neviem či som už navyknutá na všelijaké nemecké firmy vyrábajúce čokolády ale táto mala fakt divnú chuť, táto chuť sa stratila ďalším a ďalším hryzom. Veľmi mi chutili tie želé alebo čo to bolo :) Obal bol pekný, páčil sa mi ten formát aj to ako je čokoláda vzdu spečatená a ten text "Milujem ťa" je tiež celkom fájn. Jediné s čím sa nemôžem stotožniť to je tá príšerná zelená kriklavá farba, ktorá sa mi vôbec nepáči, samozrejme 1000 ľudí, 1000 chutí. Na e-shope však ponúkajú aj iné prevedenia, ktoré sú celkom fájn. Ale túto zelenú fakt neodporúčam. :) Ešte k tomu ako prišla čokoláda zabalená: Bola v 100 % stave, krabička bola vyskladaná z papiera a čokoláda bola zabalená ešte v bublinkujúcom obale :D :)







Čokoládu si môžete vytvoriť na stránkach www.vasacokolada.sk
:)

Možno sa ti bude páčiť aj

2 komentáre:

  1. Je to pěkný nápad, super třeba jako malý dárek k svátku . Ale takové čokoládky se běžně prodávají v obchodech a už jsem seznámena s tím, že chutnají vždycky dost hrozně :D Takže než tohle, tak radši koupím kamarádce pravou Milku, přestože ten design a nápis je hezký :)
    http://beily-beautyworld.blogspot.cz/

    OdpovedaťOdstrániť
  2. Milujem čokolády. :3 Avšak, neskúšam nové chute, ale radšej zostávam verná FinCarré, Milke, Figaro, Schogetten.... Pretože keď to na mňa príde, radšej si zahryznem do niečoho, od čoho sa neviem odtrhnúť. :D :)

    OdpovedaťOdstrániť

ďakujem za komentár :)