RECENZIA: Natura Siberica

17:33 Suzzie 0 Comments

Vďaka spolupráci s e-shopom biobeauty.sk, som mohla vyskúšať túto prírodnú kozmetiku, ťažko určiť nejaké veľkè názory na tieto produkty, tak to budú len také mini-recenzičky, no poďme na to. :-)


Čistiace mlieko- má veľmi príjemnú vôňu, jemnú až neutrálnu. Pleť pekne vyčistil a najviac u mňa bolo, že nezanechal lesklý, mastný efekt. Pleť preto nebola mastná na dotyk. Veľké plus !



Kondicionér na vlasy- Najprv som si myslela že 6 ml nebude stačiť na použitie..ale opak bol pravdou a toto malé množstvo mi stačilo, čo bolo dosť divné pre mňa :D pretože na vlasy nanesiem určite väčšie množstvo. Takže to bolo pre mňa prekvapujúce a ďalšie bolo aj to, že vlasy pekne uhľadilo a ľahšie sa česali, myslím teda od jedného kondicionéru, ktorý používam. Vôňa bola jemnučká, neutrálna. Hodnotiť, či mi tento kondicionér dodal objem, je dosť ťažko za jedno použitie.





Biomasážny olej- s takýmto olejom som sa ešte nestretla. Voňia ako detský sirup proti kašlu s príchuťou pomaranča..vážne ! :D Olej je veľmi príjemný...len tá vôňa.





Stretli ste sa už s kozmetikou tejto značky ?

Možno sa ti bude páčiť aj

0 komentárov:

ďakujem za komentár :)