DIARY: Čo aktuálne čítam: Časopisový maniak? :D

18:58 Suzzie 0 Comments

Ahojte! 
Ako sa máte ? Konečne prázdniny, že ? Teda aspoň pre mňa. No viac v inom článku, dnes to bude o mojej mánii v mesiaci Jún - časopisy :D Možno sa chytáte za hlavu a možno aj vy nakupujete toľko časopisov? Alebo ešte viac ? :D Tak poďme na časopisy a články, ktoré sa mi zapáčili... :)


1ELLE
Elle musí poznať každá žena a určite ho už niekedy aj čítala :) Z času na čas si ho kúpim aj ja..v tomto čísle bola aj pribalená micelárna voda od yves rocher, ešte som ju však neskúšala :) 




2EVA
Popravde som si kúpila Evy len kvôli tomu, že v jednej bola pribalená knižka a v druhej bol článok o Dare a aj ten krásny Love náramok, no bolo to hlavne kvôli Dare, milujem ju. A vy ? Popravde si myslím, že môžete mať len dva názory a to buď ju milujete alebo nemilujete :D Na prekvapenie boli v nej celkom v pohode články.. :)


3DIÉTA
Tento časopis som zbadala vo F.O.O.D a obálka vyzerala celkom fájn, tak som ju kúpila. Články celkom fájn. Stále som v pocite, že chcem chudnúť ale nejako to nejde :D Najviac sa mi však páčil jedálniček, ktorý je úplne super. Rozpis jedál + kalórie + recepty.



4F.O.O.D
Zaujal ma svojou grafikou, super receptami a grafika sa mi veľmi páči! Veď vidíte sami! Toto číslo bolo zamerané na taliansku kuchyňu takže väčšinou pizza, cestoviny, pizza. Zatiaľ som ešte nič neuvarila podľa receptu :/


5FORBES
Forbesa si kúpiľ priateľ ale ja som sa doň ho začítala. Čím viac sa mi páčia články. V minulom čísle sa venovali módnym slovenským návrharkám, ktorá to dotiahli ďaleko! Kvalitné čítanie!





Čo čítate vy ? :)





 Pekný večer a zajtra možno niečo o mojom novom tablete :)




Možno sa ti bude páčiť aj

0 komentárov:

ďakujem za komentár :)