RECENZIA: Tip na horúce dni- sprchovacia pena Swedish spa od Oriflame

17:06 Suzzie 0 Comments

Ahojte! Dnes t u pre vás mám tip na horúce dni. Ja cez leto prežívam veľmi zlé okamihy, hlavne keď mi je veľmi teplo a nemôžem sa zbaviť toho teple. V katalógu Oriflame ma zaujala táto chladivá sprchovacia pena od Oriflame.


Sprchovacia pena má 150 ml. Aplikátor, ktorý stlačíte a vytečie pena, penu rozotriete po mokrej pokožke.  Pri prvom použití, mi nejako ten uzáver nešiel stlačiť ale potom bol v pohode. Pení vo veľkom množstve. Najkrajšia je vôňa na tejto sprch. pene.  Presne takéto svieže vône mám veľmi rada.







Vôňa vás aj prebudí, osvieži - čo je veľmi dôležité. Pokožku nevysušuje. Určite si túto penu kúpim aj nabudúce kvôli dvom -trom veciam. Krásna vôňa, človeka osvieži a cena je tiež fajn. 


V oriflame ju nájdete za 2,49 € /keď je v akcii/ Veľmi často býva v akcii, takže určite zoženiete za takúto cenu. Z rady Swedish Spa mám ešte niekoľko výrobkov. Môžte sa tešiť v blízkej dobe na ďalšie recenzie :)

Máte nejaký tip na leto, čo sa týka takéhoto osvieženia v sprche ? :)

Možno sa ti bude páčiť aj

0 komentárov:

ďakujem za komentár :)