RECENZIA: Najlepšia špirála za najlepšiu cenu - Oriflame fat lash black out mascara

0:03 Suzzie 4 Comments

Ahojte! Ako sa máte ? Už dlhší čas som chcela napísať niečo o tejto špirály, pretože je naozaj skvelá! Mala som ju doma už dlhšie ale nejako sa mi stratila a nevedela som ju nájsť a nakoniec som sa na ňu vykašľala. Zbadala som ju tak pre mesiacom ale vôbec som ju nepoužívala ale pred niekoľkými dňami som ju len tak zobrala, že vyskúšam, keď ju tu už mám a bola som šokovaná! Prečo ? Pozrite a prečítajte :) Stojí to za to!

Špirála je z Oriflame, z tej lacnejšej rady, ktorá je určená skôr pre mladšie ročníky, je aj lacnejšia. Je verzia inej špirály, ktorá má červený vrchnáčik. Táto by mala byť tá istá ale čiernejšia. Cena v akcii je za 2,49 €!!! Ak ste aj Oriflame poradkyňa tak Vás to dokonca výjde okolo 2 €, čo si myslím, že je fakt minimálna cena.













ff







No prejdime k tomu, aká je špirála a k tomu, čo spravila s mojimi mihalničkami.
Čierna je fakt čierna čo je fajn, aplikátor ma plastový a tvar štetiniek a tak vidíte na fotografiách. Čo sa týka konzistencie je skôr mokrejšia ako ostatné. Po nanesení prvej vrstvy som nemohla uveriť ako obalila riasy a vytiahla ich až do neba! Asi po piatich vrstvách, /možno viac/ som vyčarovala naozaj krásne riasy, ktoré sa mi len tak nepodaria s ostatnými. Čo sa týka zlepovania rias sa Vám určite nestane pri tejto špirále. Aj objem trocha pridá. Posledné dni žiadne iné nepoužívam! A tá cena. Určite vyskúšajte, nemáte čo stratiť. Myslím si že k tejto špirále tento titulok fakt patrí, pretože za lepšiu cenu určite nenájdete lepšiu špirálu, či ? Máte nejaké tipy ? :)








Majte sa krásne. Posielam pusu :* :DD


Možno sa ti bude páčiť aj

4 komentáre:

  1. Wow... Tak tú si asi kúpim. :)
    Mimochodom, na tých fotkách si strašne zlatá! :)

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. V prvom rade Ďakujem za kompliment :) Potešil :) Lenka určite ju skús a daj potom vedieť :)

      Odstrániť
  2. Páni, ozaj ti robí parádne riasy! Ja som ju dostala dávnejšie od kamarátky, ale zatiaľ používam inú, tak táto spinká v kozmetickom kufríku a doposiaľ som ju použila iba raz, ale presne ako vravíš - za málo peňazí veľa muziky. Teda presnú sumu som sa dozvedela až od teba, ale viem, že very me je lacnejšia kozmetika z oriflame katalógu tak som rátala s tým, že stojí pár ečiek.. Ale naozaj je fajnová, to som videla už pri tom jednom použití. Práve mi dochádza moja L'Oréalka a aj moja obľúbená Miss Sproty už je akási suchá, takže pravdepodobne nastal čas tejto čiernej fešandy a bude mi o pár dní robiť každodennú spoločnosť :-)

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Ako som aj ja písala, tiež som ju mala niekde schovanú, zahrabanú ale vzbudila vo mne taký šok ako dlho žiadna..A za tie necelé 3 € je to fakt skvelé. Presne tak tá kolekcia od very me je tá najlacnejšia v Oriflame aj je určená práve pre mladšiu generáciu :D.. Potom daj určite vedieť ako Ti sadla :)

      Odstrániť

ďakujem za komentár :)