GIVEAWAY: Vyhodnotenie Giveaway

16:55 Suzzie 0 Comments

Ahojte! Po dlhej dobe sa zase hlásim! Veľmi sa ospravedlňujem, GA som mala vyhodnotiť už 17.7 ale nebol vôbec čas, takže vyhodnotenie si dáme dnes..Zapojilo sa Vás 10, čo je pekné číslo. Komentáre boli naozaj pekné a povzbudili ma do ďalšieho blogovania! Výhru získa ale iba jedna z Vás. Najviac ma očaril komentár od Diana Behunová:
"zdieľam tento článok http://suzzie-world.blogspot.sk/2014/06/necakane-prekvapenia-su-najkrajsie.html...prečo? nikdy som o tejto značke síce nepočula a ani som nič podobné nevidela ale príde mi to zlaté..celý ten obal aj značka mi prídu zlaté a rozhodne keby som ho niekde videla tiež by som si ho kúpila :) a taktiež súhlasím s názvom tohto článku a to nečakané prekvapenia sú najkrajšie...veľa krát sa mi stalo , že som vôbec od nečakala, že niečo dostanem od dotyčnej osoby, lebo som vedela, že nemá teraz veľa peňazí, alebo som to prosto vôbec nečakala, že on či ona by mi bola schopná niečo kúpiť a nakoniec mi niečo dali..síce to bola úplná maličkosť pre niekoho malichernosť, no pre mňa to bol ten najkrajší darček pretože som ho nečakala a i keď to bola drobnosť cenila som si to, lebo ten človek si na mňa spomenul a kúpil mi niečo aj keď som s tým vôbec nerátala a nečakala som to :) možno to nemá s tým článkom veľa spoločného, no prišiel mi ako jeden z najlepších už len tým názvom :)"

A ešte jeden náhodný komentár, ktorý získa prekvapenie je od Jana Marcinova.

Srdečne blahoželám a ďakujem všetkým, ktorí sa zapojili! 
Krásny deň! 



Možno sa ti bude páčiť aj

0 komentárov:

ďakujem za komentár :)