HAUL - mini nákup

23:40 Suzzie 0 Comments

Ahojte! Dnes to budú opäť nákupy! :D Dúfam, že Vám s tým neleziem na nervy. Dnes po robote som šla len tak do 101 a nakoniec som si odniesla tieto kúsky. Neskôr ešte do tesca na bežné nákupy a z tade som si odniesla sviečku v skle s nádhernou vôňou vanilky ale kúpila som si ju kvôli tomu ako vyzerá a nie ako vonia :D 2 sklenené poháre na miešané drinky a tri priehľadné rámčeky na fotky. Všetko sa už využíva takže som rada, že som takto prakticky nakúpila! :D 


Anti-stresová maska na pleť od Freeman z výťažkami z mŕtveho mora /cca 1,50€/
Nádherný modrý lak-80 COLORAMA od Maybelline New york/ 1,50 €/
Rúž lasting finish odtieň by Kate,102 od Rimmel London /4,99 €/



Rúž má takýto krásny ružový odtieň, bohužiaľ sa mi ho na ostatných fotkách nepodarilo zachytiť. Najviac sa podobá tejto fotke :)










Možno sa ti bude páčiť aj

0 komentárov:

ďakujem za komentár :)