HAUL - nákupy oblečenie

11:01 Suzzie 0 Comments

Ahojte! Dnes tu mám pre Vás taký skôr obrázkový článok ako písmenkový :D Pred niekoľkými dňami som bola s priateľom na nákupoch a dopadlo to tak, že sme celý deň strávili len s nákupmi a počet tašiek bol fakt veľký a keby to nenesie môj priateľ tak ja to ani neunesiem domov :DD Všetko som samozrejme nefotila, lebo je toho fakt veľa. Tak iba tie nejaké kúsky, čo mi prvé padli do ruky :) Musím potvrdiť že zľavy a výpredaje boli všade a určite sa dá niekde ušetriť. Preto ak ste baby ešte neboli, tak určite chodte dnes!   :D



Tieto boty keď som videla prvý krát, tak som vedela, že ich musím mať! Sú nádherné biele a tá zlatá pracka pôsobí dosť elegantne...nosím ich teraz skoro stále! 



Čierne šaty s jednym ramenom som objavila v NY, sú z ľahkej látky a veľmi príjemne. Ďalej hnedú mikinu, ružové kraťasky v Terranove aj s krajkovým bielym topom. V reserved aom objavila ružové tielko a modré kraťasky, ktoré sú z veľmi kvalitného materiálu a cítim sa v nich úplne super :)

Zelené trižko z House


Sivé dlhé tričko z NY, je najkrajšie a veľmi sa z neho teším :33 





Nádherný top z NY



Džínsy z C&A



Riflvé šaty s krajkou asi z Gate



Možno sa ti bude páčiť aj

0 komentárov:

ďakujem za komentár :)