RECENZIA: Crystaltattoo.sk

18:57 Suzzie 1 Comments

Ahojte! Viem, že som v poslednej dobe toto moc nenapísala a aktivita je na bode mrazu ale snáď sa to zlepší! Chcela by som poprosiť výherkyňu GA, aby mi napísala e-mail, inak v piatok vyžrebujem ďalšiu šťastnú. Inak viete, že ja som tiež dnes vyhrala GA ? :) Moc ma to potešilo. Ešte mini oznam - v nasledujúcich mesiacoch, budem písať aj článkov, ktoré sa týkajú interiérového dizajnu, keďže navrhujeme aktuálne v škole obývačku a ja nič iné nerobím iba prezerám knihy, fotky na nete a magazíny. Verím, že sa vám to bude páčiť a niekoho aj inšpiruje.

Dnes by som vám v spolupráci s www.crystaltattoo.sk, predstavila tento e-shop a výrobky, ktoré som mala možnosť vyskúšať. Poďme na to! :)

E-shop je priehľadný a dá sa v ňom v pohode listovať, čo mi však bije do očí je design. Mám rada, eshopy, ktoré majú vymakaný design. Myslím, si, že zákazníkom na tom tiež určite záleží. Za toto je veľké mínus. Čo sa týka produktov, ktoré ponúkajú určite sadnú vybratej skupiny a každý si tam niečo nájde. Ja som si tam našla tento krásny náramok. S ním mi prišli aj tieto tetovačky, ktoré bohužiaľ ja nevyužijem, takže sa z nich môžete tešiť v nasledujúcej GA :). Náramok je naozaj krásny, preto som si ho aj vybrala. Škoda len že po týždni už začína "čierniť" ako môžete vidieť aj na fotkách. Doručenie bolo štandartne a balenie bolo v bublinkovej obálke ale privítala by som keby bol aj ten náramok zabalený v nejakej fólií.









Možno sa ti bude páčiť aj

1 komentár:

  1. ahoj, nominovala jsem Tě na LIEBSTER AWARD TAG , tak doufám, že budeš pokračovat :)

    http://mujsvetkosmetiky.blogspot.cz/2014/09/liebster-award-tag.html

    OdpovedaťOdstrániť

ďakujem za komentár :)