RECENZIA: Mixa - Body balm repairing surgras

5:00 Suzzie 0 Comments

Ahojte! Už dlho som tu zas nebola, mám otestovaných už veľmi veľa vecí a niektoré ešte stále testujem a tak sa dnes s vami podelím o tento - podľa mňa super produkt od Mixa. Pre kúpu som sa rozhodla kvôli vzorkám, ktoré som vyskúšala a bola som spokojná. O aký produkt teda ide ? :)


Rozprávala som vám o tomto telovom mlieku. Poďme si ho najprv opísať a predstaviť. Mlieko sa nachádza vo veľkej nádobe s obsahom 400 ml. Páči sa mi praktický oranžový aplikátor s ktorým si "napumpujete" presne také množstvo aké potrebujete. Mlieko neobsahuje parabény ani alkohol. Je hypoalergické, za čo tlieskam! Obsahuje 10% glycerínu + ovsené mlieko. Pokožka má byť po nanesení hlboko hydratovaná, pôsobí proti šúpaniu a podráždeniu. Mala by pokožke dodávať pružnosť, zvláčniť ju a poskytovať jej úľavu. A ako je to s účinkami? Musím potvrdiť, že pokožka je naozaj jemnejšia a hydratovaná. Jemnú pokožku cítim aj na druhý deň :) Či pôsobí proti šúpaniu neviem posúdiť, pretože nikdy som sa ešte nešúpala /ak nerátam spálenie od slnka/. Ešte som zabudla na vôňu, ktorá je príjemná a veľmi jemná. Určite vyskúšajte! Môžem len doporučiť! :))











Čo hovoríte na značku Mixa ? :)

Možno sa ti bude páčiť aj

0 komentárov:

ďakujem za komentár :)