RECENZIA: Kallos Keratin maska na vlasy- keď testuje kamarátka..

18:28 Suzzie 1 Comments

Ahojte! Po fakt dlhej dobe sa ozývam, ospravedlňte ma za nečinnosť ale poznáte to, škola, povinnosti a navyše veľká lenivosť a článok sa nenapíše sám. Už dávnejšie som dostala nejaké produkty na testovanie od kallosshop.sk, bohužiaľ sa objavili 2 masky na vlasy, ktoré by som nespotrebovala a ani by sa mi dobre neporovnávalo, ktorá je lepšia. Preto som si vybrala jednu spolužiačku, ktorá ju otestovala a celú spotrebovala. A aké pocity mala pri tejto maske pocity ? To si prečítate teraz! :)



Čo sľubuje? Vďaka regen.schopnostiam aktívnych látok maska obnoví prirodzenú štruktúru vlasov. Vyživuje, chráni a posilňuje suché, lámavé vlasy. Pri pravidelnom používaní budú vlasy jemné, ľahko rozčesateľné a navráti im lesk.


"Maska na vlasy je hustej konzistencie, je mliečnej farby a krásne vonia /túto vetu musím aj ja potvrdiť, maska nádherne vonia/. Na vlasy sa ľahko nanáša. Masku som používala 2 až 3 krát týždenne. Nechala som ju pôsobiť 5 minút a zmyla. Vlasy som mala na dotyk jemnejšie a ľahšie sa rozčesávali. S maskou som spokojná a určite siahnem po nej aj v budúcnosti. :)"



Maska má inak pekné balenie - farbu a ja by som ju tiež rada v budúcnosti vyskúšala.

Ďakujem e-shopu kallosshop.sk za poskytnutie produktu na testovanie a spolužiačke Karin za otestovanie produktu.

Prajem pekný deň.

Možno sa ti bude páčiť aj

1 komentár:

  1. Mám doma túto masku spolu so šampónom, ovšem v litrovom balení, takže zásoba na celý rok :-D
    Inak som s touto dvojicou takisto spokojná, vzhľadom k cene sú produkty Kallos ozaj dobré. Síce stále sa na môj milovaný Aussie nehrabú, ale zo všetkých produktov aké som za život vyskúšala, je Kallos asi najlepší (hneď po Aussie, Aussie je proste TOP a nič ho u mňa neprekoná)... :-)

    OdpovedaťOdstrániť

ďakujem za komentár :)