BIG SCHRISTMAS GIVEAWAY - Vyhodnotenie

18:41 Suzzie 4 Comments

Ahojte! Aj vy nič nerobíte, len ležíte a napchávate sa s sladkým pred TV ? Vôbec si to nyvičítajte baby, podľa mňa je na tom každý takto. A ja nie som výnimka. Pred chvíľou som vyžrebovala jedno šťastné dievča, ktoré získa naozaj toho veľa. Kto je tou šťastnou ? 


Trošku napätia..






Šťastnou výherkyňou sa stala Whatever, blahoželám a prosím ťa ozvi sa mi na môj e-mail s adresou! :)

Ďakujem za bohatú účasť a vidíme sa pri ďalšej GA! :)

Pekné sviatky! :)

Možno sa ti bude páčiť aj

4 komentáre:

  1. Gratuluji! :)
    http://chickflickcherry.blogspot.cz/2014/12/vanocni-opi-giveaway.html

    OdpovedaťOdstrániť
  2. Jéé♥ Moc děkuji, hned běžím napsat email!

    OdpovedaťOdstrániť
  3. Aj ja sa napchávam sladkým, ale nesedím pred TV, ale pri knihe a pc. :D
    A gratulujem výherkyni. :)

    OdpovedaťOdstrániť

ďakujem za komentár :)