RECENZIA: Neutrogena a veľký objav.

20:42 Suzzie 12 Comments

Ahojte! Ja viem, zase som dlho nepísala, nič nepridala atď. Prepáčte ale nejako sa na to nenašiel čas a keď bol tak buď sa mi nechcelo alebo som ho inak trávila ale verím, že cez prázdniny sa to trocha zlepší a pribudnú nejaké tie recenzie. No dnes by som vám chcela predstaviť jednu super vecičku od Neutrogena. S touto značkou som doposiaľ nemala žiadne skúsenosti až keď som si tento "2 in 1 čistiaci gél a maska" kúpila. Poviem vám úprimne, keby nebol v akcii tak ho ani nekúpim. No som rada, že nám osud alebo náhoda? dovolil stretnúť a spoznať tento malý zázrak. :)





V tejto jednej tube sa nachádzajú 2 produkty v 1. Dá sa použiť ako čistiaca emulzia a ako maska. Myslím, že lepšie funguje ako čistiaca emulzia, pretože celú, fakt celú pleť vyčistí od make-up, nečistôt a všetkého možného. Pleť je tak čistá, že to až cítite. Mala som ju takú hebkú a jemnú ako nikdy po očistení. Zároveň, ju však nenechá mastnú, práve naopak je dokonalo matná a vôbec nevysušuje. A toto dokonalé čistenie sa ukáže na vašej pleti, akné sú menšie a menšie a plať je na pohľad krajšia. Ako maska je celkom v pohode, tiež vyčistí atď ale nie tak hĺbkovo ako ostatné masky. To však žiadne plus neodoberá tejto skvelej čistiacej vecičke, ktorá si u mňa našla dlhodobé miestečko na poličke v kúpeľni. /Bohužiaľ teraz nepoužívam,pretože testujem inú značku./










Určite vyskúšajte túto 2 in 1 vecičku, možno ju začnete zbožňovať  tak ako ja :)

Možno sa ti bude páčiť aj

12 komentárov:

  1. No vypadá to dost dobře teda! :) Od Neutrogeny jsem vyzkoušela jenom čistící gel s grapefruitem (od ségry) a byl fajn, takže se nebráním dalším tipům :) Snad tuhle masku/emulzi někde v drogerii najdu.

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Ja som ju kupovala v menšom meste v Tescu, takže určite ju zoženieš :)

      Odstrániť
  2. Používam peeling a vôňa sa mi veľmi páči. Som s ním spokojná

    OdpovedaťOdstrániť
  3. Vypadá zajímavě, nemám s ní žádné zkušenosti, ale docela jsi mě nalákala...:)

    OdpovedaťOdstrániť
  4. Vypadá dobře :) ale zkoušet ho asi nebudu, mám své oblíbence :)

    OdpovedaťOdstrániť
  5. myslíš že to pomůže i na akné?:)

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Určite, mne to pomohlo v tom, že mi pleť krásne vyčistilo :)

      Odstrániť

ďakujem za komentár :)