HAUL: Evita na rozdávanie!

20:07 Suzzie 5 Comments

Ahojte! Tento článok som chcela už dávnejšie napísať ale akosi som vždy naň zabudla. Dnes ma opäť napadol, tak som sa dala rýchlo do písania. Reč bude o "jarnom upratovaní" v nakladateľstve Evitapress. Pred niekoľkými týždňami bola na e-shope super akcia, kde ste si mohli vybrané tituly zakúpiť len za 1,99€. Keďže som pár dni pred výpredajom dočítala práve knihu od EvitaPress a bola som s ňou veľmi spokojná - za 2 večery prečítaná, ani som dlho nerozmýšľala a v košíku som mala do niekoľkých minút už pár položiek. Aké knihy som si vybrala ? :) Objednávka mi trvala 10 minút a veľmi som nerozmýšľala a nečítala obsahy jednotlivých kníh ale rozhodovala som sa podľa názvu, ktorý ma buď zaujal a letel hneď do košíka alebo nezaujal a rolovala medzi som knihami ďalej. 



Zatiaľ som prečítala knižku Vesmír je ženatý od Karin Krausovej a veľmi ma bavila, určite stojí za prečítanie. Knihu Squelé babenky som dala mojej sestričke na narodeniny a začala som čítať Lietam v tom tiež a vyzerá tiež veľmi zaujímavo. Čo vy a knižky z EvitaPress? Bavia vás ? :)


Možno sa ti bude páčiť aj

5 komentárov:

  1. Tenhle typ knizek moc nectu, ale libi se mi jak jsou vsechny krasne barevne :-)

    OdpovedaťOdstrániť
  2. Skúsila som dve knihy, ale nechytili ma vôbec. Tiež je pravda, že som ich čítala keď som mala 15/16 rokov, čiže som im moc nerozumela. Akurát dnes som premýšľala nad tým, že im dám ešte jednú šancu. :)

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Určite nejakú skús, myslím si, že stojí za prečítanie, pretože veľakrát sa človek nájde v tých príbehoch. :))

      Odstrániť
  3. velke baby neplacu je fakt skvelá kniha! čitala som uz dosť ,,evitoviek" tie knihy su jednoduche odpocinkove, mám rada ten typ kníh.. čitala som Ema, velke baby neplacu, diagnoza F50, Mrcha na koni(ta bola fakt skvelá, ) pretiahnuty cas, prílis osobná znamosť, vsetko alebo nič, stalo sa mi všetko, zneuctená, za facku. tri kroky do pekla(tá je fakt skvelá), , urcite ti kazdu z nich odporucam....ked na ne natrafiš v nejakej akcií, neváhaj.

    OdpovedaťOdstrániť

ďakujem za komentár :)