Ako na jemnučkú a hebkú pleť

22:33 Suzzie 4 Comments

Ahojte! V dnešnom článku vám porozprávam, ukážem ako docieliť krásne hebkú pleť v jednoduchých 3 krokoch a vašu peňaženku to nebude ani veľa stáť! Chcela by som vám predstaviť nový rad pleťovej kozmetiky Optimals od Oriflame.


Nová rada obsahuje 3 výrobky. Revitalizačné nočné pleťové kapsuly Optimals Aqua Revitalise. Nočné pleťové kapsuly s intenzívnym vyživujúcim a hydratujúcim sérom na revitalizáciu a zjemnenie pleti. V balení sa nachádza 14 ks. Kapsuly obsahujú komplex hydra vitality, ktorý pomáha zvýšiť energiu buniek, čím revitalizuje pleť a vitamín C, ktorý chráni pleť pred voľnými radikálni a zabraňuje predčasnému starnutiu.


Hydratačné pleťové mlieko s SPF 15. Okamžite zvýši hydratáciu pleti a pleť zostane hladšia a žiarivejšia. Pleťové mlieko obsahuje hydra balance na zlepšenie hydratácie a rozžiarenie pleti a výťažok z červených rias, ktorý pomáha hydratovať, zjemniť a oživiť pleť


Osviežujúcu pleťová maska, ktorá revitalizuje pleť a redukuje jemné vrásky vznikajúce v dôsledku straty vlahy. 



Ja sa bohužiaľ vyhýbam prípravkom, ktoré majú hydratovať atď., pretože sú väčšinou určené pre suchý typ pleti a ja som pravý opak - mastný. Už som vyskúšala niekoľko takýchto výrobkov a vždy to skončilo tým, že som mala pleť mastnú a necítila som sa tak dobre. Na noc ešte takýto výrobok oželiem, napríklad sérum od Yves Rocher ale masku na pleť alebo tak? To nie! Preto som sa bála vyskúšať aj tieto výrobky a cítila som akúsi nedôveru voči ním, no obaly tychto výrobkov ma tak zaujali, že som ich musela vyskúšať! A dobre som urobila! :) Najprv som vyskúšala masku, ktorá sa mi najviac pozdávala. Pleť vyčistila a bolo cítiť, že je hydratovaná a bola aj jemnejšia na dotyk, no najdôležitejší fakt bol, že pleť mi nezanechala mastnú ale matnú a mala zdravú "žiarivosť" a navyše krásna vôňa! Ako ďalšiu vec som vyskúšala kapsule na noc, zo začiatku som mala menšie problémy s otváraním kapsúl / to som iba ja taká nešikovná?! :D /. Naniesla som na pleť a po vsiaknutí obsahu kapsúl pleť zostala jemnučká ako detská pokožka! A to si nerobím srandu, pretože priateľ ma viac krát pohľadkal so slovami " Jéj, akú má hebkú pleť, ako to robíš? Aj ja chcem" rozosmial ma veľmi. Išla som spať a o 10 minút prišiel za mnou do postele a zase mi začal hladkať pleť so slovami "Jéj, to je hebké" :D Nezostáva mi teda nič iné, len si ich zaobstarať, pretože po ničom inom som nemala pleť hebkú ako po týchto kapsulách, navyše opäť som pleť nemala mastnú, takže baby, určite vyskúšajte, ak máte aj vy mastnú  pleť a potrebujete hydratáciu :) Ako posledné som vyskúšala pleťové mlieko. Musím povedať, že s pleťovým mliekom na tvár som sa stretla 1. krát, netuším, či ma nejaká kozmetická značka takýto produkt a nevedela som, čo mám očakávať. Mlieko sa veľmi ľahko používa, rýchlo vsiakne a zanechá peknú pleť, nemusíte sa báť lesku. Pleť je jemnejšia, no nie taká ako po kapsulách. 


Určite vyskúšajte masku a kapsule, ktoré krásne vyčistia a zanechajú pleť hebkú a krásnu a vôbec nie mastnú! :)

Aké produkty používate na hydratáciu vy ? :)

Možno sa ti bude páčiť aj

4 komentáre:

  1. Zaujala mě ta maska, na tom jsem závislák, že aspoň jednou za tři dny musím mít nějakou na ksichtě.. :D

    Zvu tě na článek :-)
    http://wormake.blogspot.cz/2015/05/vybarvi-se-v-tyrkysu.html

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Ja tiež veľmi často používam masky na pleť, pleť je hneď čistejšia. :)

      Odstrániť
  2. Kapsule aj maska vyzerajú dosť spoľahlivo, pri najbližšom nákupe v Oriflame sa po nich poobzerám :)
    LifeAsIva

    OdpovedaťOdstrániť

ďakujem za komentár :)