TOP 5 June

22:17 Suzzie 7 Comments

Ahojte! Viem, že už končí Júl ale ja som ešte nestihla pridať svojich obľúbencov za mesiac Jún, preto si môžete ešte prečítať čo som rada používala. 



Začnem so suchým šampónom od Aussie, ktorý ma zaujal svojou svojou vôňou. Ani som sa nečudovala, pretože všetky výrobky od Aussie majú nádhernú vôňu, ktorá mi vždy voňala. :) Tento suchý šampón môžem naozaj odporučiť, pretože nezanechá vlasy biele a naozaj ich odmastí, vlasy sú matnejšie, voňavejšie a objemnejšie. Ak neviete, ktorý suchý šampón kúpiť a chcete ísť na istotu a nesklamať sa, poďte do tohto! :) 


Parfém Paradise od Oriflame. Moje najobľúbenejšie vône sú kvetinové, jemné, nežné a svieže. Ťažkým sa vyhýbam, nie je to moja parketa. Paradise ma zaujala hneď svojim obalom ale hlavne vrchnáčikom, ktorý má nádherný dizajn. Vôňa nesklamala, skladá sa z lupeňov pivónií a jazmínu s pikantným ružovým korením, cédra a pižmom. Vôňa vydrží celý deň a naozaj sa do nej zamilujete. :)



Očný krém Karin Herzog. Krém krásne hydratuje okolie očí, pokožka je vyhladenejšia. Krém neobsahuje konzervanty ani parabény. Má príjemnú konzistenciu a obľúbila som si ho. Ak hľadáte nejaký dobrý očný krém, skúste tento. :)



Ziaja - tonizačná voda. Tonizačná voda vonia po uhorkách a to doslova, žiadna umelá vôňa uhorky ale naozaj akoby ste si práve krájali uhorku. Pleť osvieži a tonizuje. Je naozaj príjemná a nejaké mínusy som si nevšimla. Je za super cenu a ten obal je bonus. :)


Mlieko po opalovaní - Garnier. Toto mlieko používam už druhý rok. Má nádhernú jemnú vôňu, krásne pokožku hydratuje a je v super veľkom balení, takže vydrží naozaj dlho. :)



Krásny večer :)

Možno sa ti bude páčiť aj

7 komentárov:

  1. Suchý šampon od Aussie mě opravdu zaujal a asi po něm kouknu. Sem tam je nějaký potřeba a já s mým z DM za nějakých 40 Kč bych si měla pořídit lepší. :D
    VJ Photodiary blog

    OdpovedaťOdstrániť
  2. ja som suchý šampón od Aussie mala ale nejako mi nesadol ...
    www.aduliksun.blogspot.sk

    OdpovedaťOdstrániť
  3. Vůně Paradise vypadá dobře a věřím, že musí vonět krásně:-)

    OdpovedaťOdstrániť
  4. Od Ziaji bych ráda taky něco vyzkoušela :)))
    Měj se v lásce,
    Janet ( http://janetsonrisa.blogspot.com/ )

    OdpovedaťOdstrániť
  5. Ten parfém vypadá moc dobře!!!:)
    http://monniegawlasova.blogspot.cz/

    OdpovedaťOdstrániť

ďakujem za komentár :)