BREAKFAST WITH ME

13:52 Suzzie 2 Comments

Ahojte krásky, už celých sedem dní nepribudol žiadny článok, preto sa to budem snažiť teraz napraviť a napísať článok, ktorý spadá do kategórie food, ktorá na mojom blogu nie je moc rozšírena. Konkrétne sa jedná o "breakfast with me", kde vám ukážem ako raňajkujem, rada vás inšpirujem alebo napíšem nejaké tie tipy, ktoré vám možno pomôžu. Väčšinou však bude článok rozprávací, kde vám rada poviem novinky, čo sa týkajú blogu ale aj môjho života, porozprávam nejaké zážitky alebo chcem len niečo s vami zdielať.



Začala by som novinkami, čo sa týkajú blogu. Ako ste si určite všimli je zmenený design. Zmenu som nechcela, ale snažila som sa prerobiť design a ja moc neovládam html / bohužiaľ / a niečo som pokazila v tom kódovaní a nenačítavalo mi obrázky, čo bolo dosť na dve veci. Problém bol však ten, že som nastavenia nevedela vrátiť naspäť, tak som rýchlo pohľadala nejaký design na nete a hodila ho na blog. Aj som ho nastavovala, ale stále mi nejde nastaviť logo, tak aby bolo veľké a nefunguje aj menu, takže sa nepreklikáte do kategórií. Rada by som to zmenila v najbližšej dobe, keď budem mať voľný čas, teda veľa voľného času, lebo mne to moc rýchlo nastaviť nejde :D
Teším sa aj na novej spolupráce s kamzakrasou.sk, kde budete môcť čítať moje recenzie na kozmetické produkty. Už onedlho pribudnú články a určite vám ich budem zdielať, takže sa nemusíte báť, že vám nejaké uniknú. :)
Na blogu vás budú čakať recenzie aj na produkty od Avon-u, s ktorým som začala spolupracovať a teším sa na testovanie.
Vo štvrtok má čaká tlačovka Yves Rocher, kde nám predstavia novinky, na ktoré sa veľmi teším a určite čakajte report aj recenzie na blogu. :)
V októbri ma čaká aj Avon event, konkrétne make-up workshop s Pavlom Bauerom, o ktorom si tiež neskôr prečítate report.
Teším sa aj so štatistiky či na blogu, alebo na instagrame. Som rada, že čítate blog a že vás baví. A ochvíľu prekročíme magickú hranicu 50 000 zobrazení! Wow!
Som rada aj z kvality článkov. Myslím si, že fotky sú omnoho kvalitnejšie a aj text. Aký máte názor na to vy ? 
Čoskoro sa tešte na sľubovanú Giveaway o laky od Essence. Zatiaľ som stihla nalakovať len dva, ale dnes si vyberiem ďalší odtieň a budem lakovať. :D
Začala škola a tento rok maturujem. Priam smrteľná kombinácia, aspoň pre mňa určite áno. Ešte len september a už neviem kde mi hlava stojí. Z každého predmetu chce učiteľ odo mňa milión vecí.
Zdravotné problémy a chodenie po doktoroch, to je presne to, čo som nechcela ale choroba si nevyberá a čaká ma veľa vyšetrení. Ale ja to zvládnem! :)
Blíži sa stužková a ja ešte stále nemám šaty! Odkladám to na posledný týždeň v domnení, že dovtedy schudnem ešte nejaké tie kilá. Prosím, držte palce! :D
Konečne by som si chcela ísť pre výhru od módnej návrharky Lenky Sršňovej, ktorú som vyhrala v Aussie výzve. Teším sa na ateliér! :)



Dnes ráno, som si pripravila tieto skvelé raňajky plné ovocia a skvelú kávičku so šľahačkou! Mňam..
Ukážem vám aj predošlé raňajky, ktoré vyzerali nejako takto: 



Musím sa pochváliť, že som objavila tento nápad so zavareninovými pohármi, ktoré jednoducho naplníte čímkoľvek, čo vám chutí, jednoducho zatvoríte a zoberiete so sebou do školy alebo do práce. Je to vychytávka a posledné dni, nič iné do školy neťahám. Odporúčam plniť bielym jogurtom, musli, veľa ovocia, oriešky, semienka, kokos, všetko čo vám chutí a zmestí sa do pohára, myslím si, že by sa dala vytvoriť aj nejaká zeleninová kombinácia.


Pred nedávnom som ochutnala smoothies, a som naozaj zamilovaná. Na začiatok som si urobila jablkové a potom broskyňové. Oba chutili super a sviežo!



Bez kávy by to niekedy nešlo.. :)


Tak a to by bolo všetko z dnešného "breakfast with me" :) Najbližšie sa môžete tešiť na novinky a nákupy a recenziu matných rúžov od Oriflame The One, ktorý článok by vás potešil viac ? :)

Suzzie

Možno sa ti bude páčiť aj

2 komentáre:

  1. Krásné to máš, i nový design se mi líbí, stačí jen doladit pár detailů :) já osobně na ovoce/smoothies a kávu k snídani nedám dopustit :) www.starts-right-now.blogspot.cz

    OdpovedaťOdstrániť
  2. Taky jsem se svými šaty čekala do poslední chvíle (že třeba zhubnu), ale nějak to nevyšlo a byla jsem ráda, že jsem sehnala aspoň ty šaty :D :)) Jinak se těším na zmiňované články!

    OdpovedaťOdstrániť

ďakujem za komentár :)