Matné a polomatné rúže od Oriflame

20:52 Suzzie 5 Comments

Ahojte! Vidíme sa opäť pri recenzii. Najprv by som však chcela poďakovať za vašu aktivitu na blogu a prekročenie krásnej hranice 50 000 zobrazení. Pre niekoho je to možno malé číslo ale pre mňa je to skvelý výsledok mojej práce. Každý deň sledujete príspevky na FB stránke a na instagrame.  Na instagrame srdiečkujete moje posty a najviac vás baví čítať články. Som rada, že ste takí skvelí a že si na blogu vždy radi niečo prečítate. Rada by som vás odmenila GA, ktorá bude už čoskoro a písala články, ktoré radi čítate. Ak máte teda typ článku, ktorý máte veľmi radi a chcete ho vídať častejšie na blogu, alebo práve naopak, na blogu sa ešte neobjavil a radi by ste ho videli, jednoducho stačí napísať do komentára. Viac si však pokecáme v článku "breakfast with me".

Oriflame má už dlhšie v ponuke matné rúže /The ONE Colour Unlimited Matte/ a polomatné rúže /The ONE Colour Stylist Cream/ v rôznych odtieňoch a mňa stále lákali, až som to raz nevydržala a objednala si ich. Začnem matnými rúžmi v odtieňoch soft rose a coral matte. Sú v podlhovastom obale a zoženiete ich za super cenu / keď sú v akcii /. Sú krásne pigmentované, stačia dve vrstvy a dosiahnete to, čo je na mojich perách na fotkách. Vydržia takmer celý deň ak  ráno nanesiete jednu vrstvu, ktorú zakryjete servítkou a cez ňu zapúdrujete pery. Následne nanesiete ešte jednu vrstvu. O niekoľko hodín, skontrolujte pery a prebehnite rúžom jeden krát po perách a zaručujem vám, že rúž vydrží aj celý deň, ako mne. 


Soft rose je skôr svetlejšia ružová, ktorá sa hodí takmer na každé pery, pretože je jemná. Jemná a krémová je aj textúra rúžu. Ak sa bojíte, či vám tieto poklady vysušia pery - nebojte sa nič, aj keď sú matné, na perách nespôsobia žiadnu katastrofu v podobe vysušených pier. Coral red je žiarivá červená farba s nádychom do oranžova, tiež nádherný odtieň, ktorý stojí za vyskúšanie. :)




Polomatný rúž v odtieni fuchsia toffee je nádherny. Potrebovala a hľadala som ho veľmi dlho! Hodí sa mi a aj sa mi páči úplne najviac až mám pocit, že o chvíľu miniem! / Minuli ste niekedy celý rúž ?! Píšte do komentárov! :D/ Tento rúž má viac krémovejšiu konzistenciu a na perách je veľmi príjemný, troška viac sa leskne ale stále je matný. Tiež stačia dve vrstvy a môžte ísť. :)


 /odtieň presne ako moja podložka :D/



Páčia sa vám rúže od Oriflame ? Máte nejaké doma ? :)


Možno sa ti bude páčiť aj

5 komentárov:

ďakujem za komentár :)