Yves Rocher - novinky, parfém So Elixir, toaletná voda Nature

21:00 Suzzie 2 Comments



Yves Rocher prišiel na trh so skvelými vôňami, pre ženu aj pre muža. / v predaji od Septembra / Zatiaľ som vyskúšala len dve vône od YR a vždy som bola spokojná. Od dizajnu flakóna až po dlhotrvácnosť vône. YR opäť nesklamal a o týchto voniach nemôžem povedať nič zlé. 


NATURE - Guajak a Borievka

 Začnem obalom samotným na vôňu. Ktorý je jednoduchý a vy už predsa viete, že také mám rada. Aj vy, nie ? :) Na fotke môžete vidieť aj zadný obal, kde je charakterizová vôňa od samotných tvorcov vône. Je to naozaj krásny detail, ktorý dodáva vôni ešte väčší šmrnc. :) Aj samotný flakón, ktorý je zo skla je jednoduchý a pritom elegantný. Vôňa je svieža ale pri tom decentná ale je cítiť viac sviežosti. Ja som túto vôňu vyskúšala prvý krát na tlačovke, kde bola predstavená a zamilovala som sa. Na mojom priateľovy vonia ešte krajšie ako na mne ale aj tak niekedy streknem len tak do vzduchu alebo na zápästie. Kúpite teraz so zľavou 20% za 16,90€

" Hľadala som dokonalú rovnováhu medzi výťažkami z guajakového dreva s jemne dymovými nôtami a bobuľami z borievky s aromatickými tónmi. Esenciálny olej z kardamónu podporuje sviežosť tejto vône."

Sonia Constant, tvorkyňa vône




SO ELIXIR Bois Sensuel

Táto vôňa mňa, a aj určite vás zaujala nádherným obalom, ktorý sa krásne leskne. Aj tu nájdete na zadnej strane charakteristiku vône od autorov vône. Flakón je v zaujímavom tvare a naozaj pôsobí ako elixír. Táto vôňa sa už dlhšie nachádza v ponuke YR ale tentokrát v novom obale. V tejto rade nájdete ešte vôňu SO ELIXIR Purple, ktorá sa nachádza v striebornom balení a vo fialovom flakóne. Vôňa je veľmi decentná, elegantná, vhodná skôr na večer, skvelé večierky, dôležité podujatia a okamihy v živote. Evokuje vo mne leto a jeseň. Vôňa vydrží až do večera/noci. Vôňa postupne vyprchá a zjemňuje svoju intenzitu, ktorá je na začiatku väčšia. PS: Krásny darček na Vianoce pre mamu. :) Zoženiete práve teraz s 22% zľavou za 34,90 €.

"Výraznú zmyselnosť vzácneho dreva a jemných balzamov. Táto vôňa odhaľuje dokonale spojenie esencie z pačuli a čistého výťažku z vanilky. Čistý výťažok z kosatca jej potom prináša jej jedinečnosť. "

Marie Salamagne a Oliver Cresp, tvorcovia vône


Vyskúšali by ste niektorú vôňu ? :)

Možno sa ti bude páčiť aj

2 komentáre:

  1. Rada bych vyzkousela. Mam od nic jakousi jarni vuni a ta voni fakt pekne.
    http://style-and-smile15.blogspot.co.uk

    OdpovedaťOdstrániť
  2. Vůně od YR, jsou skvělé :-)

    http://wormake.blogspot.cz/2015/09/prvni-podzimni-liceni.html

    OdpovedaťOdstrániť

ďakujem za komentár :)