Halloweenské tekvice so štýlom - ako si ich vytvoriť ?

20:14 Suzzie 2 Comments



Halloween je tu a celý víkend sa slávi. Ja nejako moc tento sviatok neoslavujem ale páčia sa mi tie všetky masky, dekorácie, je to veľmi strašidelný a zvláštny sviatok. Vedeli ste napríklad že, Halloween a sviatky Všetkých svätých a Pamiatky zosnulých majú spoločné prvky? Starí Kelti verili, že v tomto čase môžu mŕtvi vstúpiť do sveta živých a snažia sa ovládnuť niektové živé tvory. Ako ochranu proti duchom používali svetlo - najskôr v podobe ohnivých ulíkovkov, neskôr svetlo umiestňovali do vyrezávanej repy, či tekvice. Európania po príchode do Ameriky vyviezli tento zvyk i tam. Dnes je vyrezávanie tekvíc rozšírené takmer po celom svete. 

Najčastejšie som videla klasické vyrezané tekvice ale keď som videla tieto štýlové tekvice ?! Tie by som chcela aj ja a myslím si, že ak si vyzdobíte barák takýmito tekvicami, určite bude vyzerať štýlovo. No nie ? Pozrite na ne! :)



Ako však vytvoriť tieto nádhery? 


Stačia vám spreje s kovovým efektom, platinovým, strieborným, s farbou ružového zlata ale aj klasického zlata. Aj farebné spreje ako sú klasická biela a čierna alebo napríklad aj čierna s latexovým efektom alebo vyskúšate aj ružovú?! :D
Rôzne trblietavé aplikácie a glitre nalepíte buď tavnou pištoľou a trblietky nanesiete jednoducho, stačí natrieť tekvicu lepidlom a potom naniesť trblietky a nechať zaschnúť.

Ktoré tekvice vás zaujali najviac? :)




Možno sa ti bude páčiť aj

2 komentáre:

  1. Tak ty jsou fakt hezké, dle mého názoru mnohem lepší, než ty klasické. byla by to skvělá dekorace, jen škoda, že nemám ani dýni, ani kreativní nadání :D
    Double Infinity

    OdpovedaťOdstrániť
  2. Moc pěkné :) já znám dýni "jen" oranžovou :D a hlavně v polévce :D

    Ráda bych Tě pozvala na svou GIVEAWAY :)

    OdpovedaťOdstrániť

ďakujem za komentár :)