56 rokov evolúcie Barbie

18:55 Suzzie 8 Comments

Nehovorte mi, že v detstve ste Barbie bábiku nikdy nedržali v ruke. Barbie je celosvetový fenomén a nezabudnuteľná časť nášho detstva a možno v budúcnosti aj našich detí. Barbie je tu už 56 rokov a za tie roky menila tvár, svoje oblečenie, vlasy, prešla si rôznymi štýlmi podla najnovšej módy, ideálmi krásy ženy, ktoré v danej dobe prevládali. Existujú dokonca aj zberatelia, ktorí sa snažia získať všetky možné verzie aké kedy vyšli. Barbie spolupracovala aj s rôznymi značkami a dodnes to tak zostalo. Naposledy sme mohli zahliadnuť kolekciu u Tenezis. Barbie je typická svojou ružovou farbou a postavou, ktorá má neuveriteľné proporcie. Či ju už milujete alebo nie, poďme sa pozrieť kúsok na históriu tejto hračky, ktorá ovládla celý svet. 



Ako pozerám, jediné čo sa nezmenilo za tie roky boli blond vlasy, modré oči, ružové pery a žiarivý biely úsmev. :). Všimli ste si, že v roku 1966 vyzerá ako princezná ? :)

zdroj obrázkov: boredpanda.com

Možno sa ti bude páčiť aj

8 komentárov:

  1. Vidieť, čo svet v danom veku považoval za dokonalosť ... :) Tiež je zaujímavé si všimnúť, že oči sa menili a celkovo vizáž :)

    OdpovedaťOdstrániť
  2. Ty jo! Vidět to takhle pohromadě je vážně hodně zajímavé! Musím říct, že se mi moc líbí panenka z roku 1976 - přijde mi taak roztomilá a svým způsobem propracovaná na to, z jaké je doby. A potom ta poslední (2015) je hrozně krásná a hlavně mě překvapuje, že působí docela přirozeně. :)
    Diary of a Girly Things

    OdpovedaťOdstrániť
  3. Tak tohle je skvělý článek. Já měla jen napodobeniny Barbie a vždy jsem u kamarádek obdivovala, když jim šly ohýbat nohy. :-) Hodně se mi líbí ta současná a moc se mi nelíbí ty s krátkými vlasy jak bylo třeba v r. 1962
    welcometomyworld

    OdpovedaťOdstrániť
  4. Zajimave videt je takhle vsechny pohromade :) Pamatuju si, jak jsem byla nadsena, kdyz jsem dostala Barbie, ktera mela klouby a daly se ji tak ohybat ruce a nohy :) Stejne jsme s kamaradkou vzdycky vetsinu casu stravily stavenim domecku ze vseho mozneho nez samotnym hranim s nimi :D

    OdpovedaťOdstrániť
  5. Zajimave videt je takhle vsechny pohromade :) Pamatuju si, jak jsem byla nadsena, kdyz jsem dostala Barbie, ktera mela klouby a daly se ji tak ohybat ruce a nohy :) Stejne jsme s kamaradkou vzdycky vetsinu casu stravily stavenim domecku ze vseho mozneho nez samotnym hranim s nimi :D

    OdpovedaťOdstrániť
  6. Priznám sa, že som si tieto zmeny vôbec neuvedomila, pokiaľ som to takto nevidela. Mne osobne sa najviac páčia z roku 2004, a nepáči 1979-1980 avšak museli sa prispôsobiť i vtedajším trendom.

    Www.co-je-dobre-to-musim-mat.blogspot.sk

    OdpovedaťOdstrániť
  7. Já si s panenkama nikdy moc nehrála. Ale vždy mi je tetičky kupovaly. Měla jsem i obří domeček pro Barbínky, ale chuděry tam jen seděli.. :) Nejvíce se mi líbí Barbie roku 2013 :-)

    OdpovedaťOdstrániť
  8. To je super:D:) Já barbínky miluju, minulý rok jsem jednu dostala k Vánocům a to je mi 20 :D :)
    One blondie life

    OdpovedaťOdstrániť

ďakujem za komentár :)