AVON MAKE-UP WORKSHOP S Pavlem Bauerom

21:10 Suzzie 1 Comments




Vďaka spolupráci s Avon -om som sa mohla zúčastniť jedného make - up workshopu s Pavelom Bauerom. Workshopov bolo viacero a každý jeden s inou tématikou, napríklad oči, pleť, trendy.. Workshopy sa konali v Bratislave a trvali celkom štyri hodiny. Workshopy viedol skvelý vizážista, majster ČR v líčení a vicemajster sveta, teraz aj oficiálny vizážista Avonu Pavel Bauer



Ja som si vybrala workshop s tématikou "pleť". Na začiatku workshopu sa Pavel Bauer predstavil a ukázal nám niečo z jeho prác, ktorých bolo naozaj veľa. Popri prezentácií rozprával aj niekoľko zážitkov a rôznych tipov zo zákulisia líčenia. Po prezentácií, sme začali s konturovaním tváre, ktoré už nejaký rok registrujeme v beauty odvetí. Naučil nás, kde a ako nanášať krycí krém, púder, lícenku, bronzér, rozjasňovač atď. Povedal niečo aj o starostlivosti pleti, základne rozdelenie typov pleti a távri, troška porozprával aj o líčeni očí a pier. Bolo toho naoazj veľa a nezabudol ani na "pro tipy", ktoré sa len tak z internetu nedozviete. Po prvej "teoretickej" časti, nasledovala krátka prestávka, počas ktorej sme sa mohli občerstviť, porozprávať medzi sebou ale aj pozrieť výbavu, s ktorou Pavel B. líči. 



Po prestávke nasledovala zábavnejšia časť workshopu, kde Pavel vyskúšal a ukázal líčenie práve na nás. Mňa si vybral tiež, takže som bolá happy, že ma už konečne niekto nalíči, a ešte aj také meno!. Musím povedať, že to bolo veľmi zábavné a profesionálne. Pavel bol veľmi príjemy a s líčením som bola spokojná. Neskôr som sa bavila s blogerkami, ktoré som tam stretla a rozoberali sme všetko možné. Nakoniec som si odniesla ešte balík produktov. Z workshopu som bohužiaľ musela odísť troška skôr ale naplno som si ho užila. Naučila som sa nové finty, spoznala novú blogerku, zažila príjemné popoludnie a odniesla si kopec kozmetiky domov. Keďže sa mi všetky produkty nehodia, rada by som nimi urobila radosť vám. Preto teraz na FB stránke TU, môžete násjť giveaway, kde môžete vyhrať make - up a lesk na pery. :)

 / výhľad z budovy na Bratislavu/

/ selfie vo výťahu/ :)

Čo hovoríte na workshop? Zúčastnili by ste sa ho tiež ? :)

Možno sa ti bude páčiť aj

1 komentár:

ďakujem za komentár :)