Best Christmas nailpolish

20:34 Suzzie 3 Comments



Na Vianoce nám nemôže chýbať ani zladená manikúra s vianočnými farbami. Typickými farbami cez vianočné obdobie sú väčšinou červená, zlatá, strieborná, zelená, biela.. Ja si nechty celkom rada lakujem podľa obdobia. Na jar veselé pastelové tóny, cez leto je tam tiež trošku pastelových farieb / pretože ich zbožňujem /, no hýria sa tu rôzne pestrofarebné odtiene tých najžiarivejších farieb. Napríklad krásna sýta žltá farba. Cez jeseň už farby pomaly ubúdajú a prichádza burgundy, tmavo červená, fialová, zemité tóny a na zimu sú to odtiene modrej, hnedej, bielej, striebornej ale najviac odtiene ovplyvnené Vianocami. Klasika, ktorá sa vždy dá použiť, telové nude odtiene a biela - čierna. 



Ja som si pre vás pripravila z mojej zbierky tie naj odtiene, ktoré budú vaše nechtíky zdobiť a budú vianočné! :) Všetko sú to značky, ktoré sú ľahko dostupné a za super ceny. Poďte sa teda pokochať a vyberte si nového favorita na koniec Vianočného obdobia alebo na pokračovanie zimy. :) Brr..




Tento biely lak od Essence the gel nail polish odtieň 33 wild white ways je klasická biela ale kryje už v prvej vrstve a keď dáte na to druhú je to dokonalosť! Ak hľadáte podkladový biely lak alebo len biely lak, ktorý kryje už v prvej vrstve skúste tento a navyše je za naozaj skvelú cenu! Ja ho mám veľmi rada a často ho používam. :)

Pieskové laky od Essence a Yves Rocher. :)
 



Veľa lakov sa dá využiť aj na Silvestra, čo myslíte ? :) Krásny večer želám a užite  si zajtra Silvester. Máte už nejaké predsavzatia? :)

Možno sa ti bude páčiť aj

3 komentáre:

  1. Ja som na Vianoce volila pre niekoho možno trocha netradičnú grafitovú farbu s pieskovým efektom. :-) Červené laky príliš nenosím, keď už, tak ružové alebo korálové, ale vyslovene červené mi príliš nepristanú, aspoň ja mám ten pocit. Zato červený rúž na pery, to je moja srdcovka :-)

    OdpovedaťOdstrániť
  2. Tvoja zbierka je naozaj krásna a ja som na Vianoce mala nalakovaný tmavočervený lak od Essence a ten som doplnila vodeodolnými nálepkami:)
    A ten lak od Avonu som kupovala sestre na Vianoce!
    http://vsetko-co-mam-rada-by-vaja.blogspot.com

    OdpovedaťOdstrániť

ďakujem za komentár :)