Avon Makeup Workshop - Trendy v líčení

20:19 Suzzie 5 Comments


Ak si dobre pamätáte, už som vám písala report z Avon workshopu a píšem vám ďalší, tentokrát na inú tému - trendy v líčení. Naskytla sa mi možnosť zúčastniť sa tohto eventu a som veľmi rada, že som sa ho zúčastnila. Poďte sa so mňou pozrieť ako to celé prebiehalo. :)



Workshop prebiehal vo veľmi pekných priestoroch s nádhernym výhľadom na Bratislavu. Hovorím si, že wow! Pracovať v takýchto priestoroch alebo bývať by bol splnený sen. Opäť mal na starosti celý workshop Pavel Bauer, ktorý je veľký sympaťák a o makeup-e a svojich skúsenostiach by vedel rozprávať celý deň. Ak ešte neviete kto je ten Bauer, je to vicemajster sveta v líčení a majster ČR, učí na škole, líčil napríklad v Superstar a je to jeho práca. Je to odborník a majster vo svojom odbore. Aby ste sa presvedčili pridala som vám pár fotiek jeho prác.


Na začiatku nás uviedol do témy, ukazoval nám svoje práce a rozoberal jednotlivé líčenia. Vysvetlil základy a ako to funguje s trendami. Následne nám ukázal aké trendy budú prevládať v roku 2016. Ako vníma trendy on a ako to chodí. Upresnil nás, čo si kúpiť, čo nekúpiť a prečo niekedy je menej viac. Po teoretickej časti nasledovala tá zábavnejšia a zaujímavejšia časť - praktická. Pavel nalíčil jednu z nás. Ukázal nude líčenie, následne na druhej polovici tváre výrazne líčenie, Vyzeralo to celkom zaujímavo. Nižšie môžete vidieť aj fotku. Ako sa vám páči modelka viac ? Jemno nalíčená alebo sa jej skôr hodí výraznejšie líčenie. Za mňa určite tá prvá možnosť.


V líčení sa často stretávame aj s novými technikami. Napríklad aj taký air brush, o ktorom som síce už počula ale nikdy nevidela naživo. Pavel nám opísal, ako funguje táto technika a ukázal na jednej z nás líčenie. Bola to celkom zábava vidieť ako si doslova "nasprejujete" tvár. :D


Spoločnosť mi robili dve blogerky, Vanda z vandasdiary.com a Laura z crystal-people.blogspot.sk , s ktorými som si užila veľa zábavy a celé poobedie bolo naozaj super. Nakoniec som obdržala aj goodie bag a jej obsah si môžete pozrieť nižšie. Masku na tvár som už skúsila. Na čo by ste si chceli prečítať recenziu ? Napíšte mi do komentára a neskôr si na mojom blogu nájdete recenziu. :)





Práce pána Bauera:



Navyše na avon blogu, nájdete moju recenziu na produkty, ktoré som naposledy recenzovala. Prečítať si ju môžete tu


Čo hovoríte ? Zúčastnili by ste sa aj vy ? :)

Možno sa ti bude páčiť aj

5 komentárov:

  1. prekrásne fotografie na záver, určite sprav recenziu na rúž! :)
    http://bonesincouture.blogspot.sk

    OdpovedaťOdstrániť
  2. To musela byt super akce :) Ten krem od Nutra Effects jsem mela a byla jsem s nim moc spokojena :)

    OdpovedaťOdstrániť
  3. To musela byt super akce :) Ten krem od Nutra Effects jsem mela a byla jsem s nim moc spokojena :)

    OdpovedaťOdstrániť
  4. Ten kakaový krém na ruce mám a je úžasný ♥ Jinak super článek :)
    La vie est belle

    OdpovedaťOdstrániť
  5. Jee ty jsi se měla :) Pavel Bauer je skvělý a šikovný chlap :) Taky by se mi takový workshop líbil,slečně více slušelo to nude líčení,zajímaly by mě ty trendy na tento rok :D

    ROSEMDIARY

    OdpovedaťOdstrániť

ďakujem za komentár :)