HAPPY NEW YEAR!

19:01 Suzzie 1 Comments


Okej, možno trošku neskoro ale po všetkých článkoch o Vianociach a mojom živote som vám chcela napísať nejaké recenzie. Predsa len, beauty na mojom blogu je stále hlavná kategória. Teraz vám už môžem konečne napísať ako som oslávila Silvester, tak poďme na to! :D



 Čas beží ako voda a to doslova. Len predchvíľkou sme tu mali teplo, opaľovanie, bazény, plavky, šortky a teraz si ideme pripíjať na koneic roka a na ten nový. Zhrnutie za rok, či už v blogovom svete ale aj v osobnom a áno, aj v kozmetickom si môžete prečítať v najbližších dňoch na blogu. Budete si však musieť počkať, pretože skompletizovať jednotlivé články a vypichnúť tie najlepšie momenty, kozmetiku trvá predsa len dlhšie. Budem sa však snažiť aby ste to mali čo najskôr na blogu. No poďme na ten Silvester už.




Najprv som chcela oslavovať Silvester s priateľom relaxom. Teda, že pôjdeme na nejaký relaxačný pobyt, kde nebudeme nič robiť. Bohužiaľ sa to nepodarilo zariadiť. Potom sme chceli teda ísť do Bratislavy, keďže sme tam boli minulý rok a ohňostroj bol pekný. Nenašli sme hotel, všetky izby boli obsadené, takže nakoniec som oslávila Silvester v Trenčíne na námestí a v Stepse atď. Použila som dosť silný makeup a vlasy som si len vyžehlila. Čo sa týka oblečenia, to som nejako neplánovala a keďže bola poriadna zima, naozaj poriadna! Obliekla som si šaty a pod ne legíny. Silvester bol naozaj super. Troška som popila, potancovala..veď môžte vidieť na fotkách :D



Prajem Vám nádherný rok 2016, nech je ten najkrajší, aký môžete zažiť plný úsmevu, lásky, radosti a veci, ktoré si želáte! Verím, že sa budeme vídať v novom roku na blogu častejšie a že vás bude baviť viac a viac!

Možno sa ti bude páčiť aj

1 komentár:

  1. Som v budúcnosti a čítam zajtrajší článok ;)

    Svedčí ti to. Vyzerá to, že ste teda poriadne oslávili :)

    OdpovedaťOdstrániť

ďakujem za komentár :)