Nová limitovaná kolekcia od Essence - Valentine who cares

22:27 Suzzie 7 Comments


Valentín je tu za chvíľku a Essence si opäť pre nás pripravila limitovanú edíciu. Na limitky od Essence sa vždy teším, niekedy som síce trošku smutná, že sa k nám niektoré nedostanú - tie bývajú skoro vždy najkrajšie, ale aj tak som rada, že Essence vždy prinesie niečo nové, alebo aspoň v iných obaloch. Od januára, neviem presne kedy by sa mala u nás predávať, limitka s názvom Valentine - who cares. Ako hovorí názov, limitka je inšpirovaná Valentínom a ma celkom pekné obaly, čo poviete ? Poďme sa pozrieť čo všetko nájdeme v tejto limitke :)


Očné tiene v pere





































Očné tiene nájdeme v dvoch odtieňoch 01 love is in the air - don´t breathe! /svetlejší/ a 02 l.o.v.e. blah blah blah /tmavší/. Nachádzajú sa v ceruzke, ktorú ľahko vysuniete a sú určené pre dýmové líčenie očí.  Bohužiaľ tieto ceruzky ma zatiaľ vôbec neohúrili. Cena: 2,63 €


Krémová kajalová ceruzka na dýmové líčenie

Krémová kajalová ceruzka sa jednoducho nanáša s kužeľovitou špičkou a zaručuje sýtu čiernu. 01 golden girl. Takéto ceruzky s hrubším aplikátorom nepoužívam a táto ma tiež nezaujala. Cena: 2,19 €

Umelé riasy

01 good girls go to heaven
  
02 bad girls go everywhere 

Umelé riasy, ktoré vám garantujú dramatický pohľad. Jedna verzia má normálnu hustotu a druhá verzia má dvojakú hustotu.  Tie menej husté mihalnice vyzerajú celkom dobre. Cena: 3,29 €

Tekutý rúž na pery

01 crew love is true love
  
02 i´m not into roses

Tekuté rúže majú vynikajúce krytie ale aj oslnivý lesk. Nájdeme ich v dvoch odtieňoch: 01 crew love is true love a 02 i´m not into roses / tmavý/. Konečne niečo čo ma naozaj zaujalo. Rúže majú nádherne odtiene, ktoré stoja za vyskúšanie, hlavne ten tmavý. Čo poviete ? Cena: 2,69 €

Priehľadný fixačný púder

Kompaktný púder s ľahkým , priehľadným zložením zafixuje tvoju pleť a zmatní ju. Ja som vyskúšala púder od Essence asi raz v živote a aj posledný, pretože bol nekvalitný. Veľmi tmavý, vysušoval, celý zlý, preto by som neodporúčala ísť ani do tohto kompaktného pudru, ktorý môže sklamať. Ale texturu ma celkom peknú nie ? :) Cena: 3,39 €

Laky na nechty

01 l.o.v.e. blah blah blah



02 talk to the hand!

  

04 love is in the air - don´t breathe!
  

03 crew love is true love

Laky s rôznymi efektmi - latex a metalický. V štyroch odtieňoch. Ten modrý vyzerá celkom dobre nie ? S lakmi od Essence mám veľmi dobré skúsenosti, takže ak sa vám niektorý odtieň zapáčil, určite kúpte, pretože za skvelú cenu získate kvalitný lak. Cena: 1,99 €

Umelé nechty

Samolepiace umelé nechty v mandľovom tvare. Ja na umelé nechty moc nie som, ale ak vy áno, určite vyskúšajte a dajte mi vedieť. Cena: 3,29 €

Tetovacia pečiatka na tvár a telo 

Krátkodobé "tetovanie" s ležatou osmičkou. Tento produkt bude určite zaujímať mladšie ročníky, pre mňa to už nie je :). Cena: 2,19 €

Vôňa like a rebel

Ovocno - sladká, svieža vôňa. Je plná mandarínky, jabĺčka a hrušky, ktoré sa spájajú so slivkou a pečenými mandľami. Základ vône tvorí santalové drevo, pižmo a sladké drievko. Vône od Essence som nikdy neskúšala ale táto ma zaujala, pretože milujem ovocné vône. 10 ml, cena: 3,49 €


 Ktorý produkt vás najviac zaujal ? :)

Možno sa ti bude páčiť aj

7 komentárov:

  1. Tak táto kolekcia vyzerá super:) dúfam, že ju u nás v DM budú mať!
    Pozývam teba a tvojich čitateľov na moju giveaway:
    http://vsetko-co-mam-rada-by-vaja.blogspot.sk/2016/01/novorocna-giweavay.html?m=1

    OdpovedaťOdstrániť
  2. vyzerajú celkom dobre, najviac sa mi páčia tie laky a hoci na umelé nechty tiež nie som, tieto by som možno aj vyskúšala :)

    www.beautiful-savage.blogspot.sk

    OdpovedaťOdstrániť
  3. Ta tmavá tekutá rtěnka vypadá hodně dobře!

    OdpovedaťOdstrániť
  4. Podľa názvov je to skôr NeValentínska edícia :D Super nápad. Tie názvy ma dostali.

    Tekuté rúže vyzerajú super. Len ten tmavší si neviem na sebe predstaviť, ešte som taký odtieň neskúšala.

    A laky samozrejme, najmä červený :) modrý je tiež krásny, ale neviem ako by na mne vyzeral..

    A ešte tú vôňu by som chcela vyskúšať :)

    OdpovedaťOdstrániť
  5. Kajalové ceruzky som niekedy používala, ale z Oriflame. Lenže obal vyzeral ako rúž. Najskôr som mala z Oriflame podobnú tejto, lenže pri prvom vyskúšaní sa mi zlomila.

    OdpovedaťOdstrániť
  6. Tekute rtenky se mi zalibily. :-)

    http://style-and-smile15.blogspot.co.uk

    OdpovedaťOdstrániť

ďakujem za komentár :)