Prírodné Manna mydlá

18:20 Suzzie 3 Comments


Príroda je nám vždy prirodzenejšia, no najmä je zdravšia pre naše telo, zdravie, pleť. Keď mám na výber snažím sa uprednostniť rôzne prírodne prostriedky a produkty na telo, pleť ako chemické. Bohužiaľ v dnešnej dobe sa chémií nevieme vyhnúť na 100 % pretože vždy niekde nejakú nájdeme či chceme alebo nie. Ak by ste chceli aj vy pocítiť účinky prírody a starať sa o svoju pleť prírodou, ktorá je jej prirodzená, dnes vám odporučím niekoľko produktov, ktoré bude vaša pleť milovať, v neposlednom rade vám pomôžu s vašimi problémami, ktoré vás môžno trápia už dlhšie.



Reč je o prírodný mydlách, konkrétne manna mydlá, ktoré sú kvalitné a ručne vyrábané, nádherne voňajú. Nájdeme tu niekoľko druhov mydiel, ktoré sú zložené z niečo iného a riešia rôzne problémy  od akné až po suchú pokožku či vlasy. Na odporúčanie kamarátky, ktorá už dlhšie používala jedno mydielko, ktoré malo pomáhať na akné, som sa rozhodla, že to skúsim tiež a objednala som si sadu na problematickú pokožku. Táto sada obsahuje Eben, čistiace mydlo na tvár s aktívnym uhlím, Coco mydlo s morskou soľou a Coco mydlo s čajovníkovým olejom. Na druhý deň od objednávky ma už kuriér čakal s malou krabičkou, kde sa ukrývali tieto produkty. Obsah balíčka bol naozaj bohatý, okrem objednaných mydiel, som si tu našla aj malý darček v podobe malého mydielka, kupóny na rôzne zľavy a darčeky pri najbližšom nákupe ale aj milý list. Čo poviete ? Takéto balíčky by ma bavilo dostávať každý deň. :)




Eben - mydlo s aktívnym uhlím, by malo byť to pravé na akné. Zloženie: Zmydeľnený olivový olej, Zmydeľnený kokosový olej, Zmydeľnený sezamový olej, Zmydeľnené bambucké maslo, Voda, Zmydeľnený ricínový olej, Uhoľný prášok. Mydlo je v čiernej matnej farbe, ktoré pôsobí celkom elegantne, čo poviete ? :) Mydlo má špecifickú vôňu, ktorá je veľmi zvláštna a bohužiaľ ju asi ani nedokážem opísať. Nieje to však nič nepríjemne, nebojte sa. Pokožka po vyčistení týmto mydielkom je naozaj ale naozaj vyčistená do každého detailu. Keď si prejdete po pokožke cítite, ako sa vám "zadrháva". Pleť nie je vôbec vysušená, naopak je jemnučká ale leskne sa ako vyleštené jabĺčko. :D Áno, musíte pleť zapudrovať alebo naniesť zmatňujúci krém. Toto mydlo by vám malo nahradiť všetky čistiace vody, mlieka, odličovacie vody, peelingy. Na vašej poličke sa urobí viac miesta a vám dokonalo bude stačiť len toto mydielko. Čo sa týka účinkov, určite je tam vidieť nejaký pokrok, pleť je krajšia a niektoré akné tiež zmizlo ale u mňa 100% nezabral. Na ich FB stránke však nájdete niekoľko desiatok recenzií a väčšina z nich je kladná, takže sa tu potvrdzuje, že každá pleť je individuálna a na každú zaberá niečo iné. S mydielkom som spokojná a už sa mi pomaly míňa, takže si pôjdem objednať nové. Odkedy používam toto mydlo, všetky výrobky, ktoré som používala na čistenie pleti zaľahli niekde prachom. :)



Coco mydlo s čajovníkovým olejom sa nachádza v tejto sade v malej gramáži. Jeho čajovníkovú vôňu je naozaj dosť cítiť, no vôbec mi to neprekáža. Naopak, mám rada, keď cítim bylinky. :) Mydlo opäť vyčistí pleť naozaj spoľahlivo ako aj Eben mydlo. Nevysušuje a pleť je jemnejšia a opäť sa leskne, veľmi. :D Mydlo ma antibakteriálne účinky a nemusíte ho používať len na pleť ale kľudne na celé telo. Myslím si, že toto mydielko mi tiež troška pohlo s pleťou, aj keď moc nie. Po čistení používam ešte čistý čajovníkový olej, ktorý je tiež úžasný a vylieči akné. O ňom vám poviem určite neskôr. :) 


Coco mydlo s morskou soľou by malo byť skvelé na peeling, bohužiaľ som ho ešte neskúšala, iba voňala a má tiež špecifickú vôňu. Po dlhšom používaní určite čakajte recenziu.


Celkovo som s mydlami spokojná, táto spoločnosť má nádherný design webu, veľa spokojných zákazníkov, recenzií, doručenie je naozaj na ďalší deň, rýchly servis, Pri objednávke dostanete darček a milý list. A v neposlednom rade si kupujete prírodu pre svoju pleť. Ak ste teda rozmýšľali, že by ste chceli vyskúšať niečo prírodne na pleť, napríklad aj keď vás trápi akné a nevedeli ste nikdy nájsť niečo dobré, vyskúšajte túto prírodnú kozmetiku a myslím si, že neoľutujete. :)

Možno sa ti bude páčiť aj

3 komentáre:

ďakujem za komentár :)