Avon true color matte lipstick

20:27 Suzzie 5 Comments



Okrem toho, že som dnes vyhlásila víťazov mám tu pre vás recenziu na novinku od Avonu - matný rúž, ak máte radi matné rúže, určite vás táto recenzia bude zaujímať a zistíte či je tento rúž naozaj matný a či si ho vôbec kúpiť. :)

Určite vám značku Avon nemusím predstavovať. :) Niekto ju má rád iný zase nie. Určite ste zaregistrovali, že matné rúže, lesky sú veľmi obľúbené a v poslednej dobe sa s nimi stretávame skoro s každou značkou. Avon si pre nás pripravil 15 odtieňov, takže je z čoho vyberať.


Ja mám konkrétne Ruby Kiss, ktorý má odtieň takej klasickej červnoohnivej farby, ideálna na večer. Veľmi elegantná červená. :)

Rúž sa nanáša veľmi ľahko a je slušne pigmentovaný. Čo sa týka efektu, je skôr taký polomatný ale aj tak je super! Nedostáva sa do vrások a nerozpíja sa. Na perách je veľmi príjemný a vydrží 4 hodiny bez jedenia  a pitia. Mám však pocit, že cca po 2 hodinkách troška vysušuje ale naozaj iba trošku, inak je fakt príjemný a na perách vyzerá super. Bohužiaľ mám pocit, že tento odtieň mi moc nepasuje. Kúpite teraz len za 3,50 €! Inak, ešte som zabudla napísať, že má pekný obal- matná čierna. :)






Možno sa ti bude páčiť aj

5 komentárov:

  1. Krásný odstín! Hledám nějakou červenou matnou rtěnku a tahle vypadá moc pěkně,uvidíme :)

    ROSEMDIARY

    OdpovedaťOdstrániť
  2. Wow, to je teda krásný odstín! Hrozně se mi líbí, i když já se ještě moc nelíčím... :)
    danuleewrite.blogspot.cz

    OdpovedaťOdstrániť
  3. Krásna červená! Veľmi ti pristane :) s rúžmi od Avonu nemám absolútne skúsenosť -možno je čas.
    Another.day.with.Hana

    OdpovedaťOdstrániť
  4. Odstin je to velmi pekny, ale na me az moc syta cervena.:-)

    http://style-and-smile15.blogspot.co.uk

    OdpovedaťOdstrániť

ďakujem za komentár :)