1. VLOG - Výlet v Nitre + HAUL + Obľúbené jarné laky na nechty

22:29 Suzzie 2 Comments


Ahojte, ozývam sa po niekoľkých dňoch. Nieže by som nič nerobila okolo blogu, práveže naopak! Boli sme na výlete v Nitre / ja a môj priateľ a moja sestra / a povedala som si, že to budem natáčať. Zastavili sme sa aj v obchodnom centre a niečo kúpili, tak som hneď natočila aj to čo som pokúpila a nakoniec som do videa ukázala aj moje obľúbené jarné laky na nechty. Teraz si lakujem žltý a normálne ma z neho bolia oči ako píšem na klávesnici a pozerám sa na ruky. :D Napriek tomu, že v obale nevyzerá, že by tobola nejako extra žltá ale naozaj žiari na mojich prstoch, takže si prídem tak troška cestársky. :D



Vráťme sa však k videu. Pri upravovaní, strihaní a nahrávaní videa na Youtube som si uvedomila aké ťažké to je. Samozrejme, že teraz mi to pôjde ľahšie, keďže viem, ako sa už strihá video, akú hudbu môžem použiť do videa ale aj to ako sa vkladá text do videa. Trvalo mi to cca 3 dni, takže skoro celé prázdniny ale nakoniec som mala veľkú radosť, z toho, že som sa niečo nové naučila a že som aj niečo nové vyskúšala. Ešte by som vám chcela povedať, že ešte nikdy v živote som takto do videa nerozprávala takže nemám vycvičený jazyk a moja výslovnosť a melódia hlasu môže byť dosť čudná, verím však, že časom sa to upraví / a možno nie :D /, uvidíme.




V Nitre sme sa boli pozrieť na námestie a potom sme prešli cestičkou k nitrianskemu hradu. Nitra je veľmi pekná a zachovalá, staré mestá proste zbožňujem! Potom sme zašli do Galérie Mlyny, kde sme sa poriadne najedli, a to som si normálnu porciu jedla rozdelila so sestrou na polovicu, pretože som zvyknutá, že vo fastfoode dávajú veľmi veľké porcie a zatiaľ som nikdy nezjedla všetko na tanieri. Časom som zistila, že polovica mi úplne stačí. Bola som si kúpiť vo Fann Makeup Colorstay od Revlonu v odtieni 150 buff, čítala som veľmi veľa dobrých recenzií a dnes som ho už vyskúšala a zatiaľ som spokojná. Boli sme aj v Planeu a tam pokupovali blbosti, o ktorých sa viac dozviete vo videu. Budem rada ak si video pozriete, dáte odber, napíšete komentár a budete ma sledovať aj na Youtube. :)


Možno sa ti bude páčiť aj

2 komentáre:

  1. Skvelé video a aj článok :) Ja pochádzam z dedinky blízko Nitry, takže do Nitry chodím do školy a som tu každý deň. Dúfam, že sa ti u nás páčilo :)

    My blog : THE COLORFUL THOUGHTS

    OdpovedaťOdstrániť
  2. super video! i fotky a vubec.. super článek ! těšim se na další
    mrkni na muj blog o modelingu : http://styleworldbypetra.blogspot.cz/

    OdpovedaťOdstrániť

ďakujem za komentár :)