Jullian Michaels 30 day shred - prvé dojmy

20:35 Suzzie 6 Comments



Krásny nedeľný večer. Ako ste si užili tento deň ? Napriek tomu, že je to prvý jarný deň, vonku to moc tak nevyzeralo ale aspoň sa posledné dni oteplilo a vonku je príjemnejšie. :) Ja som jar privítala fialovým lakom na nechty od Essence. Nachystala som si niekoľko lakov, ktoré by som rada použila cez toto krásne obdobie, tak som zvedavá ako budú ladiť s oblečením. Včera bola akcia po celom svete s názvom "hodinazeme", zapojili ste sa ? :)





Prednedávnom som začala cvičiť cvičenie 30 day shred od Jullian Michaels. Cvičenie som objavila u jednej blogerky a neskôr som aj videla videá na YT od iných blogeriek a celkom ma to zaujalo. Najviac ma zaujali výsledky a keďže som mala svoju silnú odhodlanú chvíľku, pustila som sa do toho. A ako to vyzeralo na začiatku ?



1. deň bol pre mňa veľmi ľahký. Vôbec som nechápala všetky tie vety od dievčat ako je to cvičenie ťažké, ako si nemôžu sadnúť atď. Veď to bolo také ľahké! :)
V 2. deň som pochopila o čom dievčatá hovoria! Cvičiť keď máte svalovicu vôbec nieje ľahké. Horšie to bolo na tretí deň atď...človek si potom na to vlastne už zvykol
Jedeň deň som vynechala pretože ma bolelo bruško a necítila som sa na to a vedela som, že budem trpieť pri tom a aj po tom a bude ma to bolieť. Predsa len, cvičenie je najlepšie keď vás baví a napĺňa. :) Tento deň som si ale vynahradila iný deň a dala som si dva krát po sebe toto cvičenie / ! /. Skoro som umrela, všetko ma bolelo atď, už ani na rukách som sa nemohla udržať ale ten skvelý pocit po tom, to všetko vynahradil a cítila som sa tak spokojne so sebou. :)



Bohužiaľ keď som sa začala učiť na maturity som s cvičením prestala :/ čo mi je ľúto ale inak to nešlo.
Ale i za pár dní cvičenia som sa cítila lepšie, najmä ten pocit, že ste cvičili a niečo ste pre seba urobili. Cítila som, že moje telo je pevnejšie a bolo mi v ňom lepšie. :)


Rozmýšľam, že by so zajtra začala ale asi začnem úplne od začiatku..čo si myslíte ?

Možno sa ti bude páčiť aj

6 komentárov:

  1. Taky jsem tuto výzvu zkoušela, ale přestala jsem v půlce 2. levelu, protože mě z toho šíleně začalo bolet koleno. Nyní zkouším Jillian Michaels: 6 Week Six-Pack Abs Workout tak jsem zvědavá jak to dopadne :D

    OdpovedaťOdstrániť
  2. Jullian mi přijde pro začátek těžká. Mě osobně cvičení s ní vždycky neskutečně odrovnalo a nebavilo mě. Asi účinné je, ale není to můj šálek. Mám od ní jedno video, podle kterého cvičím. Je volnější a pro mě ideální. Bohužel jsem se do cvičení opřela hodně, každý den cvičila i jedla tak jak bych měla, ale teď to nejde. Stejně jako u tebe mě čeká maturita. Achjo. Už aby bylo po všem a já mohla začít chodit i do fittka!
    - pěkný článek, držím palce!
    http://of-goldbook.blogspot.cz

    OdpovedaťOdstrániť
  3. Pre mňa je Jillian na začiatok taktiež veľmi ťažká.. som totiž maximálny amatér. Ale určite by som ju rada vyskúšala :)

    OdpovedaťOdstrániť
  4. Ja Jillian cvičím veľmi rada:) jej videa sú skvelé a hlavne tie motivačné s premenami:)
    http://vsetko-co-mam-rada-by-vaja.blogspot.sk/2016/02/velkonocna-giveaway.html?m=1

    OdpovedaťOdstrániť
  5. krásny lak, taká jemná jarná farba :D
    tiež som začala vcičiť a chcem aby mi to vydržalo!

    TeenMumy

    OdpovedaťOdstrániť

ďakujem za komentár :)