Nákupy a novinky / mary kay, pantene, schwarzkopf, dove, adidas, marvis, oligodermie /

17:48 Suzzie 9 Comments


Vítam vás pri ďalšom článku novinky a nákupy, síce prednedávnom tu jeden bol /9. apríla :D / ale opäť sa mi tu nazbieralo veľmi veľa produktov a radšej ich budem dávať takto postupne a v menšom množstve ako iba raz a bude tu toľko produktov, že sa ani na jednu fotku nezmestia. Navyše, pokiaľ by som vypísala tie všetky názvy a moje prvé pocity, bola by som tu do rána a ak by to niekto čítal dokonca, tak aj ten! :D 

Adidas - sprchovací gél Climacool
Sprcháče od Adidas mám veľmi rada, pretože majú svieže vône a tie ja milujem. Tento climacool som videla prvýkrát a hneď sa mi zapáčil. Krásna svieža vôňa.


Zubné pasty Marvis 
O tejto značke dlho viem a viem aj to, že mali vždy retro design. Bohužiaľ som ich nikde nevidela a ani som ich nejako nehľadala. Osud to však chcel zase inak a vďaka e-shopu elnino.sk, mi zdobia kúpeľňu. :) 


Dvojfázové odličovače očí - Mary Kay a Oligodermie
Celkom sranda, že takýto typ produktu sa tu objavil až dva krát. Vďaka Mary Kay som dostala možnosť otestovať ich legendárny odličovač bez oleja, o ktorom počul už každý. Na druhej strane tu mám odličovač Oligodermie, s touto značkou som sa stretla po prvýkrát. Najbližšie si určite prečítate niečo viac. 




Mary Kay - transparentný púder  
Pantene - Aqua Light šampón 
Schwarzkopf Ultimate - tužidlo na vlasy
Od Mary Kay tu mám opäť legendu a ňou je transparentný púder, ktorý sa veľmi dobre predáva a veľa dievčat je s ním spokojná. Keďže sa mi minula moja Schauma, prestriedala som ju s obľúbeným šampónom Pantene Aqua light. Tužidlo od Schwarzkopf som videla v akcii v Tescu, inak by som si ho asi nekúpila, som zvedavá aké bude. Nečítala som moc kladné recenzie na túto radu.


Mary Kay - Cityscape 
Dove - Pure Care, Dry Oil - kondicióner

Aj vy ste sa zamilovali do vône Cityscape na prvý pohľad ? Má nádherný flakón! Vždy ma lákala vlasová kozmetika od Dove, pretože som čítala veľa dobrých recenzií. Nakoniec som sa odhodlala a v košíku mi ležal tento kondicióner! A viete aký je ? Že wow! :)


A sme na konci! Ktoré novinky sa vám zapáčili a radi by ste si o nich prečítali recenzie ? Môžete sa tešiť na recenzie výrobkov Mary Kay, vďaka spolupráci som dostala na testovanie produkty a tak vám môžem povedať aké naozaj sú. Som veľmi rada tejto spolupráci, pretože som na internete našla veľmi málo slovenských alebo českých recenzií práve na túto značku. A keď si chce človek nejaký produkt kúpiť alebo vyskúšať, nevie ktorý a či áno alebo nie. Predsa len, najprv si prečítam recenzie na nete a až potom ide kupovať kozmetiku. Nieje to tak ? :) O neznámej značke Oligodermie si povieme tiež niečo viac. Prečo vyskúšať Marvis pasty alebo produkty od Dove ? To všetko bude v najbližších dňoch na blogu. U mňa sa zas nazbierali nejaké nové produkty a o chvíľku som tu opäť s takýmto článkom! :D

PS: Dnes končia súťaže, kde môžete vyhrať parádne balíky kozmetiky. Zapojiť sa môžete tu na FB, kde môžete vyhrať rúž na pery Maybelline, 2 laky od Essence a kozmetiku od Oriflame.
Na blogu sa môžete zapojiť do súťaže o Denný krém Yves Rocher, čistiace mlieko od Avon a lak na vlasy od Oriflame.
Veľa šťastia :)

Možno sa ti bude páčiť aj

9 komentárov:

  1. Ty to máš tak krásně nafocené vždycky! :)

    OdpovedaťOdstrániť
  2. od Mary Kay by som chcela vyskúšať ten odličovač :)
    Jane´s World

    OdpovedaťOdstrániť
  3. Koukám, že všude kopíruješ stejné komentáře :-D

    OdpovedaťOdstrániť
  4. Dagmar, tvoj komentár to zabil! :D :D Zlepšila si mi pondelok, tiež som tie komentáre videla :D :D
    Inak, Suzzie, skutočne krásne fotografie, mňa najviac láka tá Marvis zubná pasta a odličovače!

    OdpovedaťOdstrániť
  5. Nuž nakúpila si si fantastické veci. Mary kay by som chcela vyskúšať pretože sa musím priznať, som veľmi skeptická voči Mary Kay. jednak nemám rada spôsob predaju a nepáči sa mi ani podľa mňa neprimeraná cena...

    OdpovedaťOdstrániť
  6. Skvelé výrobky a aj článok :) Ja mám takisto Marvis pastu na skúšku a celkom sa mi osvedčila ! :)
    My blog : THE COLORFUL THOUGHTS

    OdpovedaťOdstrániť
  7. Super článok a veľmi sa mi páči design tvojho blogu!! :)
    partofnicol.blogspot.sk

    OdpovedaťOdstrániť
  8. Nepoznám ani jeden z výrobkov a Mary Kay už vôbec nikdy som ich neskúšala, ale čítala som rôzne pozitívne recenzie takže určite je vynikajúca a fakt pomáha. Dove šampony alebo kondicionery ma lakaju tak uvidím po čase či sa pre nejaký nezastavím:))

    OdpovedaťOdstrániť

ďakujem za komentár :)