SPRING TIP: MARY KAY - CITYSCAPE

15:21 Suzzie 2 Comments


Síce to vonku vyzerá všelijako, predsa je len ten apríl. Čo som však nečakala bol sneh a mrazy, ktoré sú veľmi nepríjemné. Ja som bola počas teplých dní už naladená na jarno- letnú vlnu a zo dňa na deň sa to zmenilo. Poschovávala som čižmy a vytiahla tenisky, dokonca som už rozmýšľala aj nad sandálmi. Verím však, že toto krásne teplé počasie sa o chvíľku vráti a opäť si budeme užívať jarnú pohodu. K jari patria kvety, sviežosť a pastelové farby. Tieto veci si ako prvé predstavím pod pojmom jar. Síce ja milujem kvetinové a svieže vône a nosím ich po celý rok, na jar preciťujem tieto vône ešte viac. Všade kde sa pozriete sú krásne rozkvitnuté stromy a ja si so svojím parfémom tiež pripadám ako kvetinka.




Ak milujete presne takéto vône mám tu pre vás skvelý tip na vôňu, ktorú musíte vyskúšať. Jej názov je CITYSCAPE a je od Mary Kay. Ako ste postrehli v článku novinky a nákupy, toto je moja prvá skúsenosť s touto značkou a som veľmi rada, že som mala možnosť otestovať práve tieto výrobky. Čo ma k tomu najviac dohnalo bolo, že keď som si chcela vyhľadať nejaké recenzie na výrobky Mary Kay alebo som hľadala nejaký článok od blogerky, kde napíše niečo o najlepších produktov a budem si vedieť ľahšie vybrať zo širokej ponuky výrobkov, nič som nenašla Ja testujem výrobky hlavne kvôli vám, pretože vám chcem ponúknuť reálne recenzie a skúsenosti so všelijakými produktami s ktorými sa môžete stretnúť, chcete ich vyskúšať alebo kúpiť a neviete či áno alebo nie. Čítala som teraz jednu anketu, kde veľmi veľké percento žien si najprv prečíta recenzie na výrobok a podľa toho sa rozhodne či si ide daný produkt kúpiť alebo nie a takto to mám aj ja. Ak by ste chceli vyskúšať výrobky od MK a neviete ktoré sa oplatia kúpiť, predsa len sú trošku drahšie,  môžete sa tešiť na recenzie u mňa na blogu. Verím že vám pomôžu a viete, že ja píšem všetko tak ako je a určite by som vás v ničom neklamala. :)



Táto vôňa ma zaujala najmä kvôli flakónu, ktorý je dokonalý. Ja som zaťažená na dizajn ( túto vetu píšem asi v každom článku :D ) a tak si potrpím na niečo krásne. Táto vôňa ma jednoduchý, biely flakónik, ktorý je atypický a nieje vôbec klasický čo sa mi páči a hrdo vôňu vystavujem na poličke medzi mojimi obľúbenými vôňami. Inak je aj veľmi fotogenicky, takže keby ho položím aj na škaredé miesto ten flakón to prebije ! :).
V základoch tejto vône nájdeme santálové drevo, slivku, vanilku Orpur z Madagaskaru, archangeliku a jantár. V stredných tónoch sa nachádza orchidea Phantomia Scent TREK, výťažok z kvetu pomarančovníka, pivonka a koreň kosatca. Vrchné tóny obsahujú: bergamont, ružové korenie, červené ríbezle, marhuľu a fialku.
Kombinácia ovocných tónov a kvetinových je tá najlepšia kombinácia aká môže existovať.

Na začiatku je vôňa trošku výraznejšia ale postupne sa mení na jemnejšiu. Cítiť ju je celý deň a stačí pár streknutí.

Pre mňa dokonalá vôňa na jar.


A čo vy a značka Mary Kay ? Aké máte skúsenosti ? Nápíšte mi! :)

Možno sa ti bude páčiť aj

2 komentáre:

  1. Tá vyzerá naozaj skvelo ! Mary Kay milujem ♥
    My blog : THE COLORFUL THOUGHTS

    OdpovedaťOdstrániť
  2. Vypadá pěkně! Od Mary Kay jsem ještě žádný produkt neměla, ale asi brzo nějaký vyzkouším! :)
    Catherine Ribbon

    OdpovedaťOdstrániť

ďakujem za komentár :)