Môj najobľúbenejší púder - transparentný sypký púder od Mary Kay

21:54 Suzzie 5 Comments


Ahojte dievčatá, konečne sa vám hlásim, Keďže na blogu sa snažím ukazovať to najlepšie, čo stojí za povšimnutie a aj kúpu, ukážem vám môjho favorita v púdroch. Bohužiaľ moje skúsenosti s púdrami boli väčšinou zle a niekedy to bola naozaj katastrofa. To, že púder pleť vysušoval a zanechával suché škvrnky alebo môj názor "čím viac púdru tým lepšie" neboli najlepšie veci. V praxi to vyzeralo tak, že som vyzerala ako vosková bábika a pleť by sa nezaleskla aj keby čo urobím. Neskôr som púder používala vo veľmi malom množstve a iba niekedy. Prednedávnom som začala používať tento púder od Mary Kay a veľmi som si ho obľúbila.







Ako používam púder ? Do vrchnej časti púdru dostanem z dolnej časti malé množstvo. Do púdru položím štetec. Samozrejme, na štetec sa dostane až veľmi veľké množstvo a to nieje dobre. Fúknem do štetca alebo ho oprášim a nadmerného množstva púdru sa takto ľahko zbavím. Veľmi ľahko prepudrujem pleť a je hotovo!



Púder som si zamilovala vďaka neviditeľnému efektu, ktorý na pleti vytvára. Pleť po aplikácií vyzerá prirodzene a vôbec nie je až prehnane matná ale pleť má krásny prirodzený, zdravý lesk - a o to mi ide. Vynikajúca vlastnosť, ktorú nájdete u tohto púdru je aj fixácia. Zafixuje všetko a na veľmi dlhú dobu. Pleť je po aplikácií jemnučká a navyše, nemusíte sa báť zlého odtieňa, púder krásne splynie s farbou pleti. Cena je troška vyššia, avšak dostanete naozaj kvalitu a vydrží vám veľmi dlho.  :)



A aký púder používate vy ? :)

Možno sa ti bude páčiť aj

5 komentárov:

  1. Na pudr slyším pořád samou chválu. Moc MK nemusím, ale tenhle mě baví.

    OdpovedaťOdstrániť
  2. Já upřímně za život vyzkoušela jen dva transparentní pudry, teď ale nedám dopustit na dětský pudr a používám ho pořád :)

    Simply Janet
    Realash - sérum na růst řas GIVEAWAY

    OdpovedaťOdstrániť
  3. Já používám krajkový od Dermacolu a jsem s ním spokojená :)
    Double Infinity by Ella

    OdpovedaťOdstrániť
  4. Vypadá moc dobře, transparentní pudr jsem ještě nezkoušela :)

    EVERYTHIN KATE

    OdpovedaťOdstrániť
  5. Transparentný používam teraz málo a to od Janssen Cosmetics. A inak najlepší je od Uma Cosmetics. Nehrozí žiadne vysušovanie aj keby som si ho neviem koľko naniesla, lebo obsahuje olej, preto mi najviac vyhovuje. Dostať ho v dvoch odtieňoch.

    OdpovedaťOdstrániť

ďakujem za komentár :)