DOVE - Advanced hair series / Regenerate Nourishment

20:07 Suzzie 5 Comments





Ahojte dievčatá! Dnes tu mám pre vás článok, ktorý vám možno pomôže so starostlivosťou o vlasy. Mala som možnosť vyskúšať radu vlasovej kozmetiky značky Dove. Rada sa volá Regenerate Nourishment, ide teda o hĺbkovú starostlivosť o vlasy, ktoré sú poškodené. Produkty obsahujú výťažok z červených rias a keratin nutri complex, vďaka ktorým regenerujú vlasy do hĺbky a eliminujú ich poškodenie. 







Produkty ma zaujali svojím jednoduchým dizajnom, ktorý zapadne do každej kúpelne. Potešila ma aj nádherná vôňa, ktorá dlho vydržala vo vlasoch a na tretí deň ešte krásne voňali. Najpodstatnejšie sú však účinky. Produkty používam už niekoľko týždňov všetky, okrem šampónu, ktorý nie je vhodný pre moje vlasy, pretože mám rýchlo-mastiace sa vlasy a po umytí mi vlasy zostali mastné. V rade nájdeme ďalej kondicióner, masku a olejové sérum. Najlepší produkt je podľa mňa olejové sérum, ktoré veľmi dobre zjemní vlasy a krásne ich rozvonia. Dá sa používať aj na mokré aj na suché vlasy. 






Maska je tiež skvelá, vďaka ktorej budete mať hebké vlasy. Po niekoľkých týždňoch používania mám rovnaké končeky ako po ostrihaní a som za to nesmierne rada. Veľkú váhu dávam aj tomu, že treba používať celý rad produktov a dopriať vlasom celkovú starostlivosť. Tie sa nám samozrejme odvďačia. :) Ak by ste chceli vyskúšať vlasovú kozmetiku od Dove, určite chodte do toho, nebudete ľutovať. :)






Možno sa ti bude páčiť aj

5 komentárov:

  1. Ja som z tejto rady používala šampon aj kondicioner a ako si spomínala, v prvom rade ma zaujal dizajn, ktorý je krásny! Čo sa týka účinkov, vlasy som vždy mala po zmytí krásne jemné ale žiadne zázraky nerobia, taký priemer:)

    Saja Frey blog

    OdpovedaťOdstrániť
  2. Mám doma tu řadu na hebké vlasy myslím (zlaty obal) s olejíčkem. Šampon i kondicionér krásně voní, avšak momentálně je nepoužívám. I když jsem měla vlasy hebké, tak jsem si je stejně musela za dny dny znovu mýt, což jsem doufala, že tady to nebude nutné :/

    LA VIE EST BELLE - Kokosový olej

    OdpovedaťOdstrániť
  3. S touto řadou zkušenost nemám, ale vlasová péče Dove mi sedí a velmi ráda používám zlatou olejovou řadu :-)

    OdpovedaťOdstrániť
  4. šampón Dove som už dlho nemala a mala by som to napraviť práve tým, ktorý spomínaš v článku :) v poslednom čase si totižto kupujem už iba tie na poškodené vlasy :D

    Sabi z blogu Beautiful savage

    OdpovedaťOdstrániť
  5. Obaly sú luxusné. Neskúšala som, ale vyzerá to veľmi dobré. Napriek tomu asi budem musieť hľadať niečo iné, keďže mám taktiež rýchlo mastiace sa vlasy a najnovšie mi aj strašne vypadávajú. Ale sérum.. to naozaj vyzerá super. :)

    OdpovedaťOdstrániť

ďakujem za komentár :)