MY CHRISTMAS RANDOM

21:55 Suzzie 6 Comments


Vítam vás po dlhej dobe na mojom blogu. Opäť som sa neozvala dlhú dobu. Mám teraz nejaké divné obdobie. Mám v diári vysokú školu, prácu na plný úväzok, autoškolu a niekde aj blog. Je toho naozaj veľa a v podstate nič nestíham lebo sa mi nič nechce a som lenivá..Môj problém ? Napíšem to tu tak verejne: Neviem sa dokopať do ničoho. Všetko mi trvá dlho a všetko odkladám na poslednú chvíľu. Možno by to bolo treba zmeniť v novom roku, no nie ? Samozrejme, nechcem na vás pôsobiť negatívnou energiou, práve naopak. Mali sme tu snáď to najkrajšie obdobie v celom roku - Vianoce. Síce je už nový rok, nestíhala som sa však podeliť s vami o moje Vianoce - a to som určite nechcela. Vráťme sa teda trošku do sviatočnejších dní a ja vám ukážem ako to okolo mňa vyzeralo cez Vianoce. V článku nájdete veľa veľa fotiek, tak veselo do toho! :)


Začala som si doma šľahať mlieko a robiť domáce café latte. Mňam! Ak máte radi lahodné mlieko spojené s voňavou kávou, určite tento druh kávy vyskúšajte aj doma. Budete nadšené a ešte aj hrdé, že viete urobiť latéčko doma. :)


Táto fotka je z okna obývačky, keď napadol prvý sneh. Z ničoho nič začalo snežiť a bola veľký fujavica. Bolo to krásne.


Naše prvé Vianoce a náš prvý vianočný stromček s mojim priateľom. Stavili sme na elegantnú klasiku. Krásny zelený stromček ovešaný zlatými ozdobami. Je nádherný a vytvára skvelú atmosféru.



V poslednej dobe sa nestravujem moc zdravo a aj by som chcela / veľmi/ ale nejak sa mi to stále nedarí. Avšak takéto zdravé raňajky si vždy rada dám. Okrem iného, kúpili sme si s priateľom aj Sodastream a je to skvelá vec. Už žiadne kupovanie a vláčenie minerálok domov. A fľašky majú tiež veľmi pekný dizajn.


V decembri som bola aj na skvelej vianočnej večeri s Yves Rocher v Bratislave, v reštaurácií Korzo, kde sme si spolu s babami pochutnali na skvelom jedle, mňam!





Líčenie na slávnostnú večeru



Môj druhý cheescake v živote s hrubou vrstvou čokolády, ktorý bol mňáám. Tak rýchlo sa zjedol. :)


Milujem kvety a najviac od môjho priateľa. :)


Voňavé produkty od Yves Rocher z vianočnej limitky, s ktorými som strávila celé Vianoce a stále trávim. Vždy keď ich použijem pocítim krásne chvíle Vianoc.


A náš nádherný stromček rozsvietený. :)


V našom meste otvorili aj verejné korčuľovanie na klzisku, tak som si bola aj zabrusliť. :)


Najkrajší vianočný darček, bola táto zrkadlovka od Canon. Som nadšená doteraz a teším sa na všetky krásne okamihy, ktoré nafotím. :) Ďakujem Ježiško. :)






Pohoda pri sviatočnom stole nemohla chýbať. Jedli sme do..dokedy sme vládali, aj keď sme niekedy už fakt nevládali. :D Ale o tom sú predsa sviatky..jesť a prepchávať sa..Čo len potom s tými kilami navyše, všakže. 



Pri jedení,však netreba zabúdať ani na pozeranie rozprávok a filmov.. :)









Najkrajšie prekvapenie, ktoré sa stalo na Vianoce a /bola som z neho riadne vyšinutá/ bolo, že na štedrý večer začalo snežiť. Naozaj krása, ja si na sneh cez štedrý večer ani nepamätám.. :) Na toto budem ešte dlho spomínať.



Konečne sme dozariadovali našu spálňu. :)











Prechádzka lesíkom na priehradu.
















Vianočné trhy v Trenčíne. Naozaj krásna atmosféra. :)








Verím, že ste aj vy mali krásne Vianoce a prežili ich tak, ako ste chceli. :)

Možno sa ti bude páčiť aj

6 komentárov:

  1. Pekné Vianočné fotky! Fotky priehrady sú už novým foťákom? Sú úchvatné ♥

    OdpovedaťOdstrániť
  2. aaach,také krásne fotografie :) ten stromček! :) my tiež práve s priateľom zariaďujeme,tak už sa neviem dočkať keď sa nasťahujeme :)
    MakeUpByVeo

    OdpovedaťOdstrániť
  3. Nádherné fotky!:) Mali ste krásny stromček a ten cheesecake vyzerá úžasne:)

    Giveaway o balík produktov v hodnote 100€

    OdpovedaťOdstrániť
  4. toľko krásnych fotiek! máte ozaj super zariadenú spálňu :) a prechádzkové fotky vyšli super, skoro som odpadla, aké čarovné to tam vyzerá byť ;)

    Sabi z blogu Beautiful savage

    OdpovedaťOdstrániť

ďakujem za komentár :)