AVON EVENT Predstavenie značiek Mark a Avon True

21:09 Suzzie 5 Comments



Keď mi prišla pozvánka na uvedenie novej kolekcie dekoratívnej línie Avon, veľmi som sa potešila. Tlačové konferencie a blogger eventy mám na blogovaní najradšej. Mám veľmi rada objavovanie nových vecí, všade okolo kozmetika, skvelé jedlo, a moje kolegynky - blogerky, ktoré veľmi rada stretávam a spoznávam sa s novými. Mám pocit, že na Slovensku je táto naša blogerská komunita roztrieštená a bola by som rada keby sa to zmenilo, aj vďaka takýmto eventom, kde sa stretávame. Predstavenie sa malo konať na mieste, ktoré je teda dosť vysoko :D v reštaurácií UFO watch.taste.groove v Bratislave. Nikdy som tu nebola a veľmi som sa tešila.






Privítala ma teda veľká kopa ľudí, ktorými sa to tu len tak hemžilo. Priestory boli veľmi pekné a ten výhľad.hm...Bratislava na dlani, rozmýšľala som aj aký výhľad to musí byť na večernú Bratislavu. To by bol teda zážitok. Všetko sa začalo to začalo predstavením línií, Pavel Bauer / oficiálny vizážista Avonu / rozprával o jednotlivých produktoch. Najviac ho zaujali očné krémové tiene Mark. Už som aj ja jeden skúšala a je nádherný! Ďalej nás čakal skvelý rozhovor s ambasádorkami obi dvoch rád Mark a Avon True - Tamara Heribanová a Barbara Jagušak. Sestry boli úžasné, stále sa smiali, úprimne rozprávali o ich živote, vzťahu ku kozmetike. Vyžarovala z nich pozitívna energia a láska. Zaujímavým aktom bolo aj odovzdanie portrétov, ktoré boli nádherné a určite vyniknú v obývačke. Po predstavení sme si boli dať niečo pod zub. Catering bol vynikajúci, mňam. Zvyšok času sme trávili  fotením kozmetiky a nových produktov a výhľadu. Spoločnosť mi robili krásne blogerky z blogov akademiakrasy.skstylzeny.blogspot.sklifeinpicturesbylu.blogspot.sk/vandasdiary.blogspot.sk






Značka Mark, ako môžete aj vidieť podľa obalov, je určená skôr pre mladšiu generáciu. Je plná bláznivých farieb, dajú sa s ňou vytvoriť všelijaké looky. S produktami sa dá experimentovať a výsledok môže byť vždy iný.






Značka Avon True je pravým opakom. Produkty majú už elegantnejšie obaly, vo mne táto značka vzbudzuje základ produktov na make-up, ktoré by nemali chýbať v žiadnej kúpelní. Produkty, ktoré majú svoju kvalitu a nikdy nesklamú. Základne odtiene, ktoré sa hodia každej z nás.





A toto sú nové krásny produkty, poriadne si ich pozrite, a tie obaly! :)


Poobede som strávila ešte s mojou sestrou / ktorá má mimochodom tiež blog nailsbydominika.blogspot.sk / v Starbucks kde sme sa preperali novou kozmetikou a debatili o nových produktoch. Zastavili sme sa ešte v Yves Rocher na menší nákup a v Tigeri.


Domov som si odniesla veľkú kopu kozmetiky a teším sa už na testovanie. Určite to všetko nezvládnem sama, takže môžte sa tešiť aj na GA. V najbližšej dobe si o produktoch môžete na blogu prečítať viac.


Ďakujem pekne zastúpeniu Avon za pozvanie a babám sa skvelú spoločnosť.

Možno sa ti bude páčiť aj

5 komentárov:

  1. krásne fotky a produkty vyzerajú nádherne, tie farby a obal je naozaj krásny! verím, že si si to poriadne užila :)

    Zapoj sa do Giveaway na Terka Polak Blog

    OdpovedaťOdstrániť
  2. wow, všetko vyzerá krásne :) pred pár dňami so už kozmetiku obdivovala v katalógu ;)

    Sabi z blogu Beautiful savage - GIVEAWAY

    OdpovedaťOdstrániť
  3. Človeče ty si rýchla :-) a šikovná. Pekne si to celé spracovala a nafotila. Vidím, že uplne mysliš na detaily. Mna napr. ani len nenapadlo odfotit si ten názov UFO.
    Bola to príjemná konferencia, aj vdaka milej spoločnosti ;) No ja sa k jej spísaniu dostanem tak nabuduci týžden.

    OdpovedaťOdstrániť
  4. bolo tam skvelo! :) rada som ťa videla, aj keď len sekundu, keďže tam bolo toľko ľudí :) pekne si spracovala aj článok :)
    MakeUpByVeo

    OdpovedaťOdstrániť
  5. Tam muselo být opravdu skvěle. Zaujala mě značka Mark, líbí se mi barevné obaly. :-)
    welcometomyworld

    OdpovedaťOdstrániť

ďakujem za komentár :)