AVON TRUE

16:37 Suzzie 4 Comments



Krásnu nedeľu prajem dievčatá.
Všimli ste si, že Avon predstavil 2 nové značky ? Nesú názov Avon True a Mark. Prednedávnom som mala aj možnosť sa zúčastniť ich predstavenia. Dnes by som vám rada predstavila produkty zo značky Avon True, ktoré sú zabalené v krásnych jednoduchých elegantných obaloch. Majú presvedčiť svojou kvalitou, tvoria akýsi základ, ktorý by nemal chýbať v našich kúpeľniach. Produkty, na ktoré sa vždy môžeme spoľahnúť.


Rozžiarujúce guľôčky na tvár, ktoré poznáme asi každá. Zmes rôznych pigmentov a trblietok nám zanechajú na tvári krásny prirodzený lesk, ktorý rozžiari našu pleť. Pleť bude vyzerať krajšie a zdravšie. Ľahko sa nanášajú štetcom, alebo aj hubkou, ktorá je pribalená. Na pleti vydržia celý deň a celé balenie je skoro nemožné minúť.


Krémový make-up s púdrovým efektom. Tento make-up som mala možnosť už dávnejšie vyskúšať. Make-up má krémovú konzistenciu, avšak púdrový efekt nie je moc výrazný. Má vysokú kryciu schopnosť, zakryje pokojne aj kruhy pod očami alebo akné. Bohužiaľ má aj svoju chybičku, lezie do vrások a vytvára nezvyčajný film na tvári, ktorý nie je veľmi prirodzený. Celkovo by som tento make-up hodnotila ako priemerný.


Ceruzka na pery, je základom líčenia pier, aby nám ich vzhľad vydržal po celý deň. V minulosti som už mala možnosť sa stretnúť s ceruzkami na pery od Avon a boli celkom dobré. Táto je tiež v pohode a nemá negatívne vlastnosti. Konzistencia je príjemne krémová, pigmentácia je veľmi dobrá, ľahko sa nanáša na pery a na perách tiež niečo vydrží, niekedy mám pocit, že trošku vysušuje.

  

Vyživujúci odličovač očného make-upu. Odlíči oči vďaka jemnému krémovému zloženiu a vyživý pleť. Je vhodný aj pre suchý typ. Balenie obsahuje 150 ml a má príjemnú vôňu.


Upokojujúci tekutý korektor, nájdeme v dvoch odtieňoch fair a medium. Mám odtieň fair, ktorý je bohužiaľ pre mňa aj napriek tomu tmavý. Je veľmi príjemný, ľahko sa rozotiera a nanáša na pleť. Prekvapila ma aj krycia schopnosť, ktorá je priemerná. Zanecháva príjemný finish a nezalieza do vrások. Tento korektor ma príjemne prekvapil.

Čierna linka na oči, je skvelo pigmentovaná a veľmi rada ju používam. Je príjemná a veľmi ľahko sa nanáša. Na očiach vydrží veľmi dlho. 


Čo si myslíte o tejto značke a ich produktoch ? Máte nejaké obľúbene. Verím, že sa vám článok páčil. Najbližšie si predstavíme značku Mark, kde som mala možnosť otestovať až 14 produktov, preto si nenechajte ujsť aj tento článok. :)

Možno sa ti bude páčiť aj

4 komentáre:

  1. Máš to tak nádherně nafocené, že bych se nedivila, kdyby jsi to fotila rovnou pro Avon a v dalším katalogu by to použili!
    Z těchto produktů mě nejvíce zaujala tužka na rty :)
    Avon mám docela ráda, a teď mají novou řadu Mark., z té řady jsem si objednala dvě věci, tak jsem zvědavá, jaké budou a jestli mi budou pasovat. Pravděpodobně na ně udělám i recenzi :)

    Měj se v lásce,
    Janet S. ( http://janetsonrisa.blogspot.com/ )

    OdpovedaťOdstrániť
  2. Avon celkově moc nesleduji, ale docela pěkné výrobky. Nejvíce mě zaujaly ty kuličky. Oriflame má podobné a jsou taky super. :-)
    welcometomyworld

    OdpovedaťOdstrániť
  3. na čiernu linku máme rovnaký názor, ale makeup napríklad mne veľmi vyhovuje :) a korektor naopak veľmi nie :)
    MakeUpByVeo

    OdpovedaťOdstrániť
  4. Máš to moc hezky nafocené :) já od Avonu používám spíše pečující kosmetiku :)

    OdpovedaťOdstrániť

ďakujem za komentár :)