Haul na Notino

12:15 Suzzie 5 Comments



Krásny deň dievčatá. Rada by som vám ukázala kozmetiku, ktorú som si prednedávnom kúpila na e-shope notino.sk , kde nájdete veľmi veľký výber z kozmetického sveta. Stovky značiek a tisícky produktov a ceny sú tiež veľmi priaznivé. Objednala som si niečo z dekoratívnej kozmetiky. Zvolila som produkt, ktorý mám veľmi rada a aj produkty, ktoré som chcela vyskúšať.




Korektor fit me od Maybelline, som si vybrala práve pre veľmi pozitívne recenzie od viacerých blogeriek a vlogeriek. Korektor ma príjemný aplikátor, krémovú konzistenciu, ktorá je veľmi príjemná. Krytie ma celkom slušné, čo mi však absolútne nevyhovuje, mám odtieň 10, ktorý je na mňa tmavý, čo je škoda. Uvidím, či ho použijem v lete. Ak nemáte problém s tmavými odtieňmi a nie ste bledulky, ako ja, budete s ním spokojné.


Revlon Color Stay make-up, je už moja klasika a rada ho používam, pretože ho môžeme nájsť aj v svetlom odtieni, ktorý mi vyhovuje. Odtieň 150 buff, ktorý je skôr do žlta. V ponuke je aj svetlejší odtieň 110, tej je skôr do ružova a tento podtón by mi nevyhovoval. Jednoducho sa rozotiera, nezanecháva na pleti pocit masky.



ArtDeco, podkladová báza pod očné tiene, ma zaujala na prvý pohľad, najmä hodnotením na e-shope a komentármi, ktoré túto bázu ospevovali a vyzeralo to tak, že ma nemôže sklamať. Nachádza sa v maličkom, čiernom elegantnom obale a ma príjemnú vôňu. Neskôr si onej môžete na blogu prečítať viac.


Očná linka Ultra Precision od L´oreal, som si tiež vybrala "len tak". Vyzerala super a aj cena bola fájn. Aplikátor ma tenučký, pigmentácia je super ale ten aplikátor je nepoužiteľný a pre mňa je táto linka veľkým sklamaním, na blogu si prečítate neskôr viac.


Ak vás zaujal nejaký produkt a radi by ste videli bližšiu recenziu, neváhajte mi dať tip do komentára. :)


Možno sa ti bude páčiť aj

5 komentárov:

  1. objednala si si presne to, po čom ja už dlho pozerám,tak som zvedavá ako budeš spokojná :)
    MakeUpByVeo

    OdpovedaťOdstrániť
  2. Škoda, že je ten korektor na tebe moc tmavý. Na něj by mě zajímala recenze, ještě jsem o něm nečetla. :-)
    welcometomyworld

    OdpovedaťOdstrániť
  3. Cez Notino veľmi rada objednávam aj ja :) S FitMe! korektorom mám skúsenosť, a to veľmi pozitívnu, rovnako ako aj s púdrom - ten tiež určite vyskúšaj :)

    OdpovedaťOdstrániť
  4. Fit me korektor jsem si taky objednávala. Bohužel k mé smůle jsem objednala moc tmavý :/

    MagicBeautyLife

    OdpovedaťOdstrániť

ďakujem za komentár :)