MUST HAVE: Rozjasnená pleť s Oriflame

21:58 Suzzie 4 Comments



Ahojte krásky, určite viete, že teraz mám skúškové obdobie a venovať sa blogu je teraz oveľa zložitejšie, aj keď sa snažím aspoň na e-maily odpisovať. Nebojte sa nič, po skúškach / a možno aj medzi nimi/ ako teraz vám hodím sem na blog nejaké info o mne, kozmetike atď. Dnes tu mám pre vás tip na 2 produkty od Oriflame na rozjasnenie pleti, ktoré ma zaujali a určite aj vám sa zapáčia.

Mám pocit, že Oriflame značka a jej produkty sa za tie posledné roky zmenili a mesiac čo mesiac ponúkajú lepšie a lepšie výrobky. Od tejto značky mám najradšej dekoratívnu kozmetiku, pretože sa tu dajú nájsť skvelé kvalitné kúsky za super ceny. Vďaka kamarátke som natrafila na paletku na kontúrovanie The One  a krémový rozjasňovač The One.


Najprv som vyskúšala paletku na kontúrovanie, kde nájdeme aj zrkadielko, ktoré sa nám pri úprave vždy zíde. Paletka sa skladá z rojasňovača, lícenky a bronzera. Určite mi dáte za pravdu, že nájsť bronzer so studeným podtónom je naozaj umenie a práve tu som naň narazila. Ak aj vám viac pristane studený podtón, tento bude pre vás ten pravý, yes! Rozjasňovač mi tiež sadol. Má jemný nádych, nie je  veľmi pigmentovaný, nikdy to s ním nepreženiete a nebudete vyzerať ako disko-guľa a finish je veľmi prirodzený. Lícenka má ružovo-oranžový nádych, ktorý sadne tiež skoro každému a pigmentácia je jemná, ako aj finish. Okrem odtieňov a finishu, ktorý vytvára táto paletka ma zaujala aj textúra, ktorá je jemná a púdre sú jemnučko namleté. / to mám veľmi rada :D /. Vôbec neprášia a cena vás určite tiež zaujme. :)







Priznám sa, tekutý rozjasňovač som ešte neskúsila, vždy som sa bála aplikácie, že to preženiem alebo nejak zle dám na pleť. Moje starosti odvrátil práve tento kúsok od Oriflame. Textúra je príjemná, skôr gélova. Ľahko sa rozotiera a dobre sa zapracuje do pleti. Bála som sa odtieňu ale na moje prekvapenie ako u paletky - veľmi jemný, prirodzený. Malý tip od kamarátky- skúste zapracovať kvapku do svojho make-upu, uvidíte akú krásnu rozjasnenú pleť budete mať. A ja môžem len súhlasiť. Make-up vyzerá prirodzenejšie.


Mňa tieto produkty na rozjasnenie pleti od Oriflame teda dostali! A čo vy ? Čím si rozjasníte pleť ? :)

Možno sa ti bude páčiť aj

4 komentáre:

  1. to je pravda, že Oriflame sa čím ďalej zlepšuje a naozaj majú niektorú kozmetiku veľmi dobrú :) mám doma tento rozjasňovač a naozaj som z neho prekvapená :)
    pekný článok :)
    MakeUpByVeo

    OdpovedaťOdstrániť
  2. Zaujímavé produkty! :) Ten rozjasňovač musí byť skvelý :)

    OdpovedaťOdstrániť
  3. Tak tekutý rozjasňovač jsem ještě neviděla, ale ta kombinace s make-upem musí být fajn.
    SimonetaBlog

    OdpovedaťOdstrániť
  4. Od Oriflame si nic neobjednávám, ale ráda si vždy prohlédnu katalog, co mají nového :-) tekutý rozjašnovač jsem nezkoušela, mám raději klasické pudrové varianty :-)
    All my cosmetics

    OdpovedaťOdstrániť

ďakujem za komentár :)