NEW COSMETICS IN MY HOUSE

19:26 Suzzie 5 Comments



Krásnu stredu, dievčatá!
V prvom rade by som vám chcela poďakovať za vašu podporu a hlasy všetkým, ktorí si našli pár sekúnd a ten hlas mi venovali. Ešte raz ďakujem, viem, že som vám s tým pílila uši a každého otravovala, či aj v súkromnom živote, tak aj tu na sociálnych sieťach. Hlasovanie máme za sebou a postúpila som do finálne, na ktoré sa veľmi teším. Som veľmi šťastná, že sa mi podarilo sa dostať do finálne a beriem to ako odmenu za moju prácu na mojom blogu. Všetky tie roky, články a fotky stáli za to. Aj keď hovorím o blogovaní ako práca, je to stále môj koníček ktorý tvorí veľkú časť môjho dňa a venujem sa mu niekoľko hodín každý deň. Veľmi ma to napĺňa a život bez blogu si už neviem ani predstaviť. Práca, toto slovíčko som použila skrz času a práce, ktorú obetujem každý deň a teda doslova, je to práca. Ďakujem teda ešte raz a teším sa na finálový večer, ktorý bude 2.júna. :) S kým sa vidím ? :)

V posledných týždňoch sa u mňa nazbieralo dosť veľa kozmetiky a tak som si povedala, že vám ju ukážem, pretože nie vždy píšem o každom jednom produkte.




Denný a nočný antioxidačný krém Aqua Bomb od Garnier, majú hydratovať až 5 vrstiev pokožky, má ju regenerovať a chrániť pred každodenným nepriaznivým vplyvom prostredia. Do našej modernej doby ako stvorené.



The colossal big shot, riasenka od Mybelline má krásny zlatý obal. Už som ju aj stihla vyskúšať a je celkom dobrá, len troška zlepuje riasy - aspoň moje.




 Pleťová starostlivosť Cien od Lild. Áno či nie ? Práve o tejto kozmetike som už písala samostatný článok, v ktorom nájdete viac info a možno budete chcieť aj nejaký skúsiť. :) Mojim obľúbeným produktom sa stal hydratačný krém v módrom tégliku aqua moisturising, ktorý má gélovú textúru a s mojom pleťou veľmi dobre spolupracuje. :)




Novinky od Mary Kay, ktoré sme dostali na evente. Najviac ma baví nová vôňa "eau so cute" , ktorá má úplne cute flakónik. Paletka očných tieňoch Sunlight ktorá má krásne pastelové farby, ktoré ja zbožňujem ale vôbec si ich neviem predstaviť na očiach. Avšak vizážistka Dorotka na evente ma presvedčila o opaku a tie farby na očiach vyzerali naozaj super a dievčatá pôsobili ako víly. :) Čierna ílová maska Clear Proof, by mala byť zázrak pre problematické typy. Už som ju pár krát použila a neskôr vám určite napíšem o jej účinkoch. Paletku Pure Dimension mám už dlhšie, avšak ešte som vám ju neukazovala. Má nádherné zemité tóny a skvelú pigmentáciu. Pár dní používam už aj maskaru Lash Love, ktorá predĺži a vytočí riasy a musím vám tiež o nej napísať! :)


Z e-shopu elnino.sk, mám 2 voňavé vecičky od značky Frais Monde, ktorú som si obľúbila. Parfumovaný olej Mallow And Hawthorn Berries a toaletná voda Red Rose. Toaletka, po ktorej budete voňať ako ruže. Olej mi vonia oveľa viac, má nádhernú čistú vôňu a stačí vám ho úplne máličko na zápästie a krk. Vôňa vydrí skoro celý deň.



Garnier tissue mask ako aj pure clay masky od L´oréal obleteli celý blogový svet. O maskách od L´oreal ste už na mojom blogu čítali. Masky slúžia na detoxikáciu pleti hĺbkové čistenie a rozjasnenie. Každá maska poskytuje niečo iné a sami si tak môžete vybrať čo vaša pleť práve potrebuje. Textílne masky od Garnier sú tiež v rôznych druhoch ale každá pleť hydratuje hlboko do pleti a jedna maska by mala dodať vašej pleti hydratáciu na celý týždeň..


Na mojej poličke sa objavili aj 2 kúsky od značky Priody. Testujem očný krém s Aloe, Resveratrolom, SepiLift a Jojobou, ktorý by mal byť zázrak na očné okolie. Zatiaľ nevidím nejaké veľké zmeny, uvidíme časom. :) Ďalším kúskom, ktorý som si stihla aj obľúbiť je antialergické sérum s harmančekom. Toto sérum som chcela skúsiť najmú kvôli účinkom harmančeka. A vidíte tie krásne obaly ? :) Tie ma zaujali na tejto značke ako prvé.




Nové tekuté rúže Lip Paint od L´oréal  odtiene: 201 hollywood beige a 103 fuchsia wars ste v DM-ke už určite videli. Sú dostupné ako klasické - lesklé alebo matné. Bohužiaľ matný efekt sa moc nekoná, finish je skôr zamatový. Vyskúšať som mohla aj lak na nechty Color Riche 554 carmin parisien v luxusnom obale v klasickom červenom odtieni, aktuálne ho mám nalakovaný na nechtoch na nohách. A zatiaľ drží a vyzerá super. :)

Čo hovoríte na novinky ? Ktoré vás zaujali a ktoré ste už stihli vyskúšať  ? :)



Možno sa ti bude páčiť aj

5 komentárov:

  1. Samé krásné věci, řasenku, masky od Garnier i L´oreal chci vyzkoušet. :)

    OdpovedaťOdstrániť
  2. Nejvíce mě zaujal oční krém od Priody. Taky jsem nad ním přemýšlela. Dále mě zaujaly i masky jak od Garnier, tak od Lorealu. :-)
    welcometomyworld

    OdpovedaťOdstrániť
  3. Masky Garnier aj Priody sú super. Veľmi som si ich obľúbila.

    AN Beauty Blog

    OdpovedaťOdstrániť

ďakujem za komentár :)