Voňavé Frais Monde

21:26 Suzzie 4 Comments











Tento článok som mala naplánovaný niekedy na jar a už je tu leto. Ako ten čas letí..Aj napriek tomu sa nám tento článok na toto krásne, teplé obdobie hodí, pretože voňavé veci môžem ja celý rok, a viem, že aj vy. Ak ste milovníčkami čistých, kvetinových, ovocných vôní, čítajte ďalej, pretože tento výber je presne pre vás.


O vôňach sa vždy veľmi ťažko píše, síce mohla by som napísať 10 viet ako krásne vonia, zloženie atď. Stále je to málo s porovnaním, keď naozaj ovoniate vôňu. Napriek tomu, sa vám to snažím čo najlepšie priblížiť a ukázať, čo vonia mne.



Vôňa čistého prádla, uterákov, čistého bytu, sviežosť, bavlna. Takto nejako vonia olej Frais Monde Mallow and hawthorn berries, ktorý som si zamilovala a mám z neho už iba polovičku! Napriek tomu, že sa celkom pomaly míňa, mám z neho už iba máličko. Používam ho naozaj často, a to som si nikdy nemyslela, že parfémovaný olej je niečo pre mňa, aj keď má to isté výhody. Myslím si, že na pokožke vydrží oveľa dlhšie a má sýtejšiu vôňu. Oceňujem aj to, že na verejnosti si vôňu nemusíte na seba striekať len potichúčky otvoríte fľaštičku a vôňu nanesiete priamo na pokožku. Keď sa mi minie toto balenie, určite pôjdem do ďalšieho.




Toaletná voda Red Rose je spojenie červených ruží a bavlny. Vôňa je čistá a veľmi prírodná, žiadne sladké a umelé tóny. Intenzita je menšia ako u olejčeka a na pokožke vydrží tiež kratšie, naopak je jemnejšia. Ak máte radi vôňu ruží, vyskúšajte túto toaletnú vodu, myslím si, že si ju obľúbite.





Poznáte značku Frais Monde ?

Možno sa ti bude páčiť aj

4 komentáre:

  1. Tuto značku mám moc ráda a taky jsem si oblíbila jejich parfémované oleje. Mám jich doma několik a jsou úžasné. :-)
    welcometomyworld

    OdpovedaťOdstrániť
  2. Presne, recenzie na vône sú najťažšie :D Občas mám chuť všetko zhrnúť do 2-3 viet ktoré by to vystihli, ale to by ma asi hrýzlo svedomie :D Vône od Frais Monde sa mi celkom páčia, hlavne ich olejčeky :) Sú skvelé :)

    OdpovedaťOdstrániť
  3. Parfémovaný olej jsem ještě nezkoušela. je to dost malé balení, takže na dovolenou musí být fajn :-)
    All my cosmetics

    OdpovedaťOdstrániť
  4. tá aplikácia musí byť super, aj keď ja by som bola na začiatku tiež trochu skeptická :)

    Sabi z blogu Beautiful savage

    OdpovedaťOdstrániť

ďakujem za komentár :)