MY LIFE IN PICTUREBOOK

19:34 Suzzie 4 Comments





Zážitky, je to jediné čo nám zostane v pamäti, v srdci. Na niektoré spomíname radi, niektoré by sme najradšej vymazali z nášho života. No práve tieto okamihy, ktoré zažívame každý deň nás robia tým, čím sme. V dnešnej dobe si okamihy ľahko uchováme aj v hmatateľnej podobe, na fote, na videu. Kedysi sme si dali vyvolávať fotky a doma s nimi zapĺňali albumy. Pamätám si to ešte z dectva. Ako som sa narodila, moje prvé kroky, fotka na ktorej som prvý krát sedela, fotka na ktorej som sfukovala 3 sviečky z torty, keď som oslavovala narodeniny. Fotky z prijímania, s jedným bratom, s , druhým bratom, a aj so ségrou. Fotky hôr, lesov, veľa fotiek z osláv, z výletu, z dovolenky. Zdokumentované všetko, aj keď dnes si človek fotí už aj jedlo, čo považujem za úplne normálne, kedysi tiež toho veľa radi fotili, že ? Vidíme to najmä na počte albumov, ktoré nájdeme v skrini. Oveľa viac ma fascinujú staré fotky, čiernobiele, zaprášené, ktoré prežili niekoľko rokov a aj mladá generácia sa ku nim vždy dostane.


Odkedy sa "zmenila" doba a foťák máme každý z nás vo svojom mobile, ukladáme skôr fotky do mobilu ako na papier. Ja sa priznám, fotky som si bola vytlačiť iba raz a to naše spoločné fotky s priateľom /už bývalým / k nášmu výročiu. Bol to skvelý pocit, ich držať v ruke a pozerať sa na ne, dať si ich do rámiku a položiť na poličku v obývačke.

Dnes je doba ešte napred, a okrem klasických fotiek, si môžeme dať vyrobiť fotoknihu a nemusíme sa báť, že sa nám nejaká fotka stratí. Takúto možnosť som zvolila aj ja a pár fotiek som si práve chcela takto zhmotniť.

Fotoknihu som si objednala na stránke www.saal-digital.cz, kde si jednoducho stiahnete. Potom si ju už iba vytvoríte a upravujete. Objednávku veľmi jednoducho odošlete a netrpezlivo čakáte. :)












O niekoľko dní mi kuriér doniesol veľkú obálku a v nej túto krásku. Som veľmi rada, že som si vybrala práve tento formát. Vyzerá to veľmi pekne a je to ešte aj praktické. Kedykoľvek si môžem pozrieť fotografie a pospomínať. Oceňujem aj kvalitu, fotky sú krásne vytlačené plné farieb.

Ak by ste niekomu radi darovali spomienky, alebo, sami sebe ,určite na tomto webe. :) Najmä sa vám to zíde po dovolenke. :)

Možno sa ti bude páčiť aj

4 komentáre:

  1. to je krása :) oproti klasickým fotoalbumom to vyzerá moderne a štýlovo :)

    Sabi z blogu Beautiful savage

    OdpovedaťOdstrániť
  2. Já miluju tyhle knížky! Mám doma podobnou, (mám tam menší obrázky), kterou jsem dostala loni k 18. :) A jsou tam moje fotky, odmalička až po současnost ♥
    Opravdu nádherná kniha i jako dárek!

    Měj se v lásce,
    Janet S. ( http://janetsonrisa.blogspot.com/ )

    OdpovedaťOdstrániť
  3. Jeej vyzerá to pekne. Ja už sa k fotoknihe maleho chystám sto rokov a stále nie a nie to dokončit.
    Štýl ženy

    OdpovedaťOdstrániť
  4. Nádherná fotokniha :) Ja si vediem vlastný denník kde si lepím fotky :)

    OdpovedaťOdstrániť

ďakujem za komentár :)