Inspiration: Dress

18:49 Suzzie 1 Comments




Dnes mám pre vás celkom vtipný článok s témou, ktorú riešime všetky. Kto nehľadá dokonalé spoločenské šaty? Som celkom rada, určite aj vy, že dnes je ten výber oveľa väčší ako pred niekoľkými rokmi a stále bude väčší /dúfam J/. Ja som tento problém zažila pri stužkovej, na ktorú som potrebovala naozaj spoločenské šaty, ktoré by mali skvelú farbu, strih a boli by niečim špeciálnym. Keďže nemám veľkosť S, nešlo to tak ľahko. :D Objednávať z internetu som nechcela kvôli veľkostiam. Zaplatím veľkú sumu za šaty, prídu mi domov a nakoniec mi nebudú sedieť a za dva dni mám stužkovú ? Toto presne som nechcela. Bohužiaľ...som sa nechala uniesť a vybrala som si jedny krásne, nádherné šaty na internete. Boli na objednávku a dokým by mi prišli, tak by bolo dávno po stužkovej. Vtedy sa mi zrútili plány a dumala som čo ďalej. 
Mám pre vás krásnu inšpiráciu z netu. Už len chýba informácia z kade sú šaty a ta krásna postava. :)








Nakoniec to skončilo návštevou mesta, kde som pobehala asi 5 obchodov so spoločenskými šatami a siahla som po takých, ktoré boli..posledná voľba. Nebola som z nich nejako nadšená ak som si priala ale boli pekné. Dala som si ich ešte ku krajčírke skrátiť na prsiach a dĺžku, aby mi skvelo sedeli a aby som sa v nich cítila dobre. Účel splnili a bola som rada. Veľký otáznik tu boli aj šaty pre maminu. Nakoniec to bolo ešte horšie ako so mnou. Nájsť elegantné spoločenské šaty pre staršiu dámu je naozaj oriešok. Nakoniec skončila úplné s klasickými šatami zo skrine.



Nikdy si nezabudnite naplánovať aj kaderníčku a vyskúšať účes, samozrejme nezabudnite dofarbiť vlasy.  Ak ste naučené používať farby na vlasy doma, urobte to o niekoľko dní skôr, ak by náhodou došlo k nejakej nehode aby ste stihli ešte nejaký termín u kaderníčky.


Aké trampoty ste zažili vy pri svojej stužkovej ? J

Možno sa ti bude páčiť aj

1 komentár:

  1. Ja som trampoty pri stužkovej nezažila, keďže sa náš ináč vždy skvelý kolektív v poslednom ročníku brutálne rozhádal. Čo už :D Šaty si vybrala krásne, mne sa najviac zapáčili posledné, sú ozaj nevšedné, no výnimočné :)

    OdpovedaťOdstrániť

ďakujem za komentár :)