Inspiration: zásnuby

18:58 Suzzie 4 Comments




Zásnuby. Slovo, ktorého sa boja muži ale aj niektoré ženy, všakže ? Dopracovať sa k tomuto kroku so vzťahu je niekedy veľmi ťažké ak vzťah po 2 týždňoch končí. A čo tak po 3 rokoch. Je to ten správny čas na zasnúbenie, označkovanie, okrúžkovanie ? Stanoviť ten správny čas je určite ťažké a treba nad ním veľmi dobre porozmýšľať. Dnes je úplne obvyklé, že niektoré partneri sa zasnúbia aj po jednom mesiaci,niektorí na to „čakajú“ aj 10 rokov. Hranice vôbec neexistujú a je to len na danom človeku, kedy sa rozhodne kúpiť prsteň, kľaknúť na koleno a požiadať o ruku. Ja verím, že sa niekedy už zásnub dočkám. Chcem aby to celé bolo nečakané, pekné, romantické a pravé, z čistej lásky. Som naivná ? Dúfam, že nie?! :D Ako by vyzerali vaše zásnuby, a ako si ich predstavujete ? Čakáte krásne diamantové prstene ? Samozrejme prsteň nemôže chýbať. Mne sa páčia klasické, minimalistické a elegantné. Prečačkaný prsteň by som teda na ruke celý život nosiť nechcela.









Okrem prsteňa by som určite chcela aj úžasnú kyticu z ruží, ktorá bude taká, akú som v živote nedostala a už ani nedostanem. Chcem aby bola jedinečná a jednoduchá. Presne pre mňa. Ruže mám veľmi rada, najmä biele. Aj vy ste na ruže, alebo skôr máte radšej iné kvety ?

Som veľmi zvedavá kedy sa mne podarí zasnúbiť ale určite viem, že ja nebudem „ten“, ktorý bude žiadať o ruku. Som ten typ človeka, ktorý je skôr za klasiku a takúto vec očakáva od muža.

Ešte som zabudla napísať, že by sa mi páčilo, keby bol aj krásne, elegantne oblečený. No čo, som na klasiku! :D


A vy čo, ste zasnúbené ? Alebo len čakáte ? /ako ja / J

Možno sa ti bude páčiť aj

4 komentáre:

  1. Já po zasnoubení ani svatbě netoužím. Přijde mi to zbytečný :D Člověka dokážu milovat i bez toho, aniž bych to měla papírově a nosila jeho příjmení :)

    Karolína & Maličkosti ze života

    OdpovedaťOdstrániť
  2. Pri čítaní som si spomenula na kamarátku. S jej bývalým bola 5 rokov, na svadbu ani len nepomysleli a napokon sa rozišli. No minulý rok našla svojho "vysnívaného", a už v októbri ma čaká fotenie ich svadby :) Mimochodom, nádherné prstene, brala by som všetky! :D

    OdpovedaťOdstrániť
  3. Já jsem zvědavá jednou na to své zasnoubení :D .)

    OdpovedaťOdstrániť
  4. ja si myslím, že sa to nedá nejak plánovať, ani si hovoriť či to chcem alebo nechcem...to čo má prísť príde, a žijem viac prítomnosťou ako premýšľaním nad tým čo bude :) nepáči sa mi ani ten prístup, keď žena vyslovene čaká na to kým sa priateľ rozhodne ju požiadať o ruku...malo by to byť také nejaké vzájomné aby obaja vedeli, že to k tomu smeruje :)
    MakeUpByVeo

    OdpovedaťOdstrániť

ďakujem za komentár :)