Last Mary Kay event

11:46 Suzzie 5 Comments


Pred niekoľkými týždňami som sa zúčastnila eventu spoločnosti Mary Kay, ktorý bol určený pre blogerky. Mary Kay je jedna z spoločností, ktoré pripravujú pre blogerky samostatný event určený iba pre nich. A keďže som na ich evente nebola prvýkrát, musím uznať že zatiaľ ani jeden ma nesklamal. Baby to vedia vymyslieť a zariadiť a vždy to dopadne dobre. Už vo vlaku som sa stretla so Sajou a Betty, s ktorými som sa rozprávala celú cestu - ako vždy. :D Na stanici sme už stretli ďalšiu parťáčku Lenku a spoločne sme išli do nového sídla Mary Kay. Nové priestory sú nádherne a chválim. Prvé čo ma zaujalo / a myslím si že aj ostatné blogerky / je jedlo. Už z diaľky vyzeralo fantastický a chcela som ochutnať všetko. Neskôr môžem povedať, že catering a jedlo bolo úžasne a veľmi mi chutilo. Takéto raňajky by som si vedela predstaviť každý deň.















Tentokrát nám neboli predstavované žiadne novinky ale mali sme špeciálnu "vip hodinka krásy". Ak poznáte značku MK určite viete, že kozmetické poradkyne týmto spôsobom komunikujú, pomáhajú a predávajú ženám výrobky. Síce som počula už kadejaké veci o týchto ženách / dokonca, že sú sekta atď./ Nikdy som sa však so žiadnou nestretla až do dnešného dňa. Jediný názor, ktorý môžem zaujať je ku kozmetike tejto značky. Testovala som niekoľko výrobkov a veľa z nich mi sadlo a pravidelne používam. V dnešný deň sme všetky baby spoznali veľmi milú a silnú ženu a navyše úspešnú, ktorá je jedna z kozm. poradkýň. Jej meno je Danka Pasztorik a možno ste o nej už počuli. Na začiatku sa nám predstavila a porozprávala svoj životný príbeh i príbeh o tom, ako sa dostala k tejto značke a práci. Nezabudla spomenúť výhody, skúsenosti a svoje poznatky. Jej prejav bol veľmi úprimný a energický a doteraz si ho pamätám.






Ďalšia čas bola už viac beauty. Išli sme skúšať výrobky a ich účinky. Skúšali sme na ruke, kedže sme boli nalíčené. Najprv sme použili sadu satin hands, o ktorej som vám už písala, pretože som bola a aj som nadšená. :) Postupne sme aplikovali na ruky výrobky a pociťovali ich účinky a konzistenciu. Danka nám pekne rozprávala o starostlivosti o pleť, ako všetko funguje, ako funguje kozmetika na pleti. Vyvrátila aj pár mýtusov a nezabudla na nejaké tipy. Dozvedela som sa zaujímavé informácie, o ktorých som ani netušila. Poviem vám, že pokojne by som sa zaregistrovala do Mary Kay a pracovala s kozmetikou. Kto by prišiel na moju hodinku krásy ? :)



Nakoniec sme si odniesli ešte letné darčeky, ktoré využijem v teplé dni. Ďakujem za skvelý deň Mary Kay, Danke ale i blogerkám. Vždy sa v ich spoločnosti cítim príjemne a krásne, pretože rozoberáme témy, ktoré sú nám blízke ale aj svoje súkromné veci. Teším sa na najbližšie stretnutie. :)








Táto bikini bag je nádherná a úplne top. :)



Možno sa ti bude páčiť aj

5 komentárov:

  1. naozaj pekné event aj fotky :) a jedlo vyzerá úplne božsky!

    Sabi z blogu Beautiful savage

    OdpovedaťOdstrániť
  2. Já jsem na kosmetiku Mary Kay už vysloveně vysazená :D. Protože ty slečny a paní se skutečně chovají jako sekta, otravují na každém rohu, člověku to doslova vnucují a nedají pokoj. Dokonce mi jednu dobu dvakrát do měsíce volal někdo od Mary Kay abych přišla na ten a ten event a na to a to líčení atd, přitom absolutně netuším, kde na mě vůbec vzali číslo, ale tady to cílené obtěžování mi už připadalo jako totální vrchol neslušnosti. Slušné ne nepomáhalo, musela jsem jednat sprostě a dvakrát je poslat zkrátka do pr..le, teprve tehdy mě konečně nechali. Byl to několikaměsíční teror a šikana mé osoby! :D Teď už z toho mám srandu, ale tenkrát mi do smíchu fakt nebylo.

    fellienm.com

    OdpovedaťOdstrániť
  3. Moc hezké fotky, jde vidět, že sis event náramně užila :) Já značku Mary Kay nikdy nezkoušela, ale znám jí :)

    Nela z blogu Růžová rtěnka

    OdpovedaťOdstrániť
  4. bolo super ako vždy na Mary Kay eventoch :) teším sa na ďalšie stretnutie :)
    MakeUpByVeo

    OdpovedaťOdstrániť
  5. krása:) pozri môj blog :) http://bewilifeandfashion.blogspot.sk

    OdpovedaťOdstrániť

ďakujem za komentár :)