INSPIRATION: BACK TO SCHOOL

11:51 Suzzie 2 Comments




Leto skončilo a je tu opäť škola. Napriek tomu, že študujem externe aj pre mňa začína toto chaoteické a stresujúce obdobie. So školou prichádza chladná jeseň a výmena šatníka. Pre fashion ľudí, ktorí milujú módu začína obľúbené obdobie fashion weekov a nových kolekcií. Ja toto obdobie nejak zvlášť neprežívam ale módne trendy sledujem vždy rada, aj napriek tomu, že trendom teda moc nepodľahnem a nejdem okamžite meniť celý šatník.




Keďže študujem externe do školy chodím len každú 2.sobotu na prednášky a na záver semestra na skúšky. Prednášky mi väčšinou začínajú o 8. ráno a končia pred 19. hodinou. Poviem vám, je to celkom dosť vnímať a nasávať informácie celý deň. Tento rok mám rozvrh lepší a končím väčšinou o 15. Čo sa týka skúšok je to ešte oveľa horšie. Musím zapojiť moje strategické schopnosti a zorganizovať skúšky tak, aby som všetky stihla a spravila. Ísť na 4 skúšky za jeden deň je úplne normálne. Učenie okolo toho ? To ani nehovorím. :)

Poďme však na príjemnejšie veci. Do školy sa snažím zvoliť vždy pohodlné oblečenie, v ktorom vydržím celý deň sedieť. Snažím sa aby vyzeralo aj trošku elegantne. Na túto úlohu mi celkom stačí  iba elegantnejší top a vyzerá to super. Vybrala som pre vás zaujímavé topy. Stačí teda zvoliť blúzku a outfit je elegantnejší.



Čo poviete na tieto kúsky ? Na tomto e-shope je veľmi veľký výber a elegantný top už nebude problém nájsť, ako v ostatných obchodoch. A možno sa vám vďaka nej podarí aj úspešne zoznámiť s novými spolužiakmi alebo kolegami. 

Možno sa ti bude páčiť aj

2 komentáre:

  1. Vybrala si krásne kúsky - najviac sa mi páči top vľavo dole, nádhera! <3 Jednoduchý, ale predsa len veľmi zaujímavý!

    Nasklee - www.nasklee.com

    OdpovedaťOdstrániť

ďakujem za komentár :)