INSPIRATION: Šatník v predsieni ?

19:59 Suzzie 2 Comments





Interiérový dizajn a umenie je moja záľuba a veľká láska. Dokonca som tento odbor aj vyštudovala na strednej umeleckej škole v Trenčíne. Aj napriek tomu, že sa nevenujem tejto oblasti nijakým spôsobom, baví ma zariaďovať svoj domov. Stále sa dá niečo doma vylepšovať a meniť. Napriek tomu sa držím jednoduchosti, prírodných materiálov a neutrálnych farieb. Postupne by som si chcela prerobiť celý byt aby vyzeral podľa mojich predstáv. Samozrejme nejde to jediným lúsknútím. Na to aby sme si kúpili nový nábytok, či farbu na steny si musíme zarobiť a peniaze odkladať. O to však mám väčšiu radosť z novej postele na ktorej si vychutnávam chvíľky pokoja alebo z fotiek na ktorých vidím svoju krásnu pracovnú stoličku. Oveľa krajšie sa nám žije v takom prostredí, aké sa nám páči a najmä sa v ňom cítime príjemne a pohodlne.









Čo sa týka môjho vysnívaného bytu musí byť originálny. Nemám rada staré pravidlá ako je televízia na televíznom stolíku v obývačke. Obývačková stena poskladaná z jednej série nábytku alebo kuchynská linka s rovnakým štýlom. Kuchynský hranatý stôl v kuchyni atď. Chcela by som si vytvoriť domov a priestor ktorý mi bude príjemný a žiadne pravidlá tu nebudú hrať úlohu. Sedačka v strede obývačky, či kreslo v predsieni ? Obrazy na zemi, okrúhly jedálenský stôl či poličky namiesto kuchynskej linky ? Na zemi poukladané knihy, časopisy či svetielka ? Milión kobercov ? Drevená podlaha na stene ? Praktický nábytok do predsiene so šatníkom ?  Prečo nie?! Zariaďte si to podľa seba!

Šatník v predsieni ? Určite veľký botník na všetky topánky a hlavne na našu dámsku obuv a pohodlné kreslo k tomu. Aj takáto je moja predstava. :)

A čo vy ? :)

Možno sa ti bude páčiť aj

2 komentáre:

  1. Krásna inšpirácia!! Našla som sa najmä v časti, kde píšeš že sa ti nepáči taká tá klasika. Ja si tiež radšej "skladám" z rôznych kúskov, ktoré k sebe na prvý pohľad nejdú, ale v podstate idú. Momentálen sa takto snažím poskladať predsieň, kde sme mali miesto spravené na rolldor, ten však nechceme a chceme si tam spraviť niečo zaujímavé, otvorené.

    Nasklee - www.nasklee.com

    OdpovedaťOdstrániť
  2. Musím súhlasiť. Úplne skvelá inšpirácia. My sa nedávno presťahovali do nového domu a práve nejaká taká inšpirácia sa mi zrovna hodí. Čo sa týka tej predsiene, tak tu zatiaľ nemáme vôbec vybavenú. Po nejakom nábytku do nej už som sa ale pozerala a veľa sa mi pozdáva napríklad ten, čo majú tu

    OdpovedaťOdstrániť

ďakujem za komentár :)