Moje mihalnice po mesiaci + fotky pred a po

20:15 Suzzie 6 Comments





Krásny štvrtok dievčatá. Ako ste prežili dnešný deň ? Vyzerá to, že jeseň je už tu a ľudia menia svoj šatník za teplejšie oblečenie. Stromy hýria farbami a na zemi ležia žlté listy. Takto pred mesiacom ste si mohli prečítať zaujímavý článok, kde som vás informovala, že začínam používať sérum na rast mihalníc od Lux Factor. Áno, aj ja by som chcela mať riasy dlhé až do neba. Bohužiaľ mi takýto dar príroda nedopriala a ja skúšam a skúšam. 

Prečo som si vybrala práve toto sérum ? Hneď z niekoľkých dôvodov. Vyživuje a zväčšuje objem mihalníc. Predchádza vypadávaniu a poškodeniu mihalníc. Klinicky potvrdená účinnosť. Prírodné zloženie a vhodné aj pre citlivé oči.





Po mesiaci.
Sérum je najlepšie používať 2 krát za deň, ráno a večer. Ráno mi to bohužiaľ robilo problém, keďže som sa hneď na to líčila. Na začiatku som aj párkrát zabudla použiť sérum ale teraz  to už dodržujem. :) Som nositeľkou kontaktných šošoviek a žiadny problém som s týmto nemala. Žiadne pálenie alebo svrbenie, čo ma veľmi potešilo pretože moje oči sú naozaj citlivé. Ak aj vy mate takýto problém vôbec sa nemusíte báť. :) Poďme však na výsledky, ktoré by už mali byť viditeľné. Osobne si myslím, že ak mi mihalnice aj narástli o 1 milimeter, je to ťažko viditeľné. Som zvedavá aké výsledky budú za ďalší mesiac. Všimla som si, že mihalnice sú hustejšie, je ich akoby viac. Mám pocit, ,že sú o trošku dlhšie. Je to vidieť najviac na tých spodných. Sú na pocit pevnejšie, menej vypadávajú. Pridávam aj fotku, tak popozerajte. :) Myslím si, že môj pohľad s takýmito mihalnicami je krajší. :)




Už sa teším, ako vám o mesiac ukážem ďalšie fotky a výsledky. :)

Možno sa ti bude páčiť aj

6 komentárov:

  1. Těším se na další měsíc, protože takto změnu moc nevidím. Tak snad bude příště viditelnější. Podstatné je, abys rozdíl viděla hlavně ty. :-)
    welcometomyworld

    OdpovedaťOdstrániť
  2. ja som takisto zvedavá na ďalší update :) držím palce!

    Sabi z blogu Beautiful savage

    OdpovedaťOdstrániť
  3. Už jsem vyzkoušela asi dvě růstová séra a byla jsem spokojená. Zatím to není moc vidět. Rozhodně se vyplatí důslednost a pravidelnost. Jsem zvědavá na výsledky :-)
    All my cosmetics

    OdpovedaťOdstrániť
  4. Také mám zkušenosti se sérem na řasy, ale od jiné značky. No z jeho výsledku jsem byla nadšená, ale po nějaké delší době (3 měsíce tuším) jsem ho musela přestat používat, protože mi začalo nevyhovovat.

    Nela z blogu Růžová rtěnka

    OdpovedaťOdstrániť
  5. Já mám zkušenost se sérem Realash a s výsledkem jsem byla moc spokojená, ale bohužel po čase, co jsem přestala sérum používat, šly bohužel řasy hrozně rychle do původního stavu. :(
    Katarina z blogu BEAUTY TALK

    OdpovedaťOdstrániť
  6. Já jsem nějak na tyhle séra stále nevěřila. Jednou jsem jedno měla a neudělalo absolutně nic tak pořád nevím :D

    MagicBeautyLife

    OdpovedaťOdstrániť

ďakujem za komentár :)