Nákupy, novinky, PR balíčky

19:08 Suzzie 5 Comments


Kto by nemiloval novú kozmetiku ? My blogerky máme skvelú možnosť vyskúšať kopec noviniek a  priniesť vám recenzie a najobľúbenejšie produkty. Toto ma vždy na blogovaní bavilo a aj baví, ukazovať vám ktorá kozmetika áno a ktorá nie. Aj keď v dnešnej dobe čítame skoro samé pozitívne recenzie a niekedy ani nevieme čo už je reklama a čo nie, za svojimi názormi a recenziami si stojím. Na mojom blogu nie je ťažké nájsť negatívne recenzie. Avšak, oveľa radšej vám ukazujem produkty, ktoré sú skvelé a ktoré som si obľúbila a negatívne myšlienky na blogu proste nechcem mať. Nebojte sa, články s kozmetikou, ktorá je na nič, nezmiznú. :)

Články s novinkami na iných blogoch veľmi bavia a mám pocit, že sú všeobecne obľúbené, keďže aj na mojom blogu radi čítate práve tieto. :) Je to skvelá možnosť ako vám ukázať čo najviac noviniek a produktov. Písať o každých produktoch zvlášť by bolo aj nemožné!


Minulú stredu som bola na predstavení nových kolekcií od ALOve v Eurovei. Poviem vám, obklopená všetkými tými krásami /šperkami/ som sa cítila ako v raji, ako princezná. Táto česká značka ma veľmi prekvapila a určite odporúčam pozrieť, nájdeme tam krásne kúsky za prijateľné ceny. A dostala som tento krásny náramok so srdiečkom. 



V novembri mi okrem kozmetiky prišli aj krásne poklady. Tieto hodinky sú classic pettite melrose 28mm od Daniel Wellington z e-shopu 24time.sk a zamilovala som si ich od prvej chvíľky, pretože sa hodia ku všetkému! 


V posledných týždňoch som intenzívne skúšala kozmetiku značky GOSH a som nadšená aké skvelé produkty má. Odkedy som ich vlastne začala používať tak ich používam doteraz. Na blogu som vám ukázala tie najlepšie + 2 líčenia k tomu


Jesenné a zimné novinky od Mary Kay sú ladené v krásnych farbách. Nová vôňa Live Fearlessly je presne taká, ako jej flakón. Zlatá, sviatočná, ako ohňostroj, ako vy. Pre ženy, ktoré si idú za svojím. Je celkom príjemná a stvorená na toto obdobie. Paletka očných tieňov Rosé Nudes obsahuje nádherné burgundy a zemité odtiene, ktoré mám rada aj keď nie je jeseň. Lak na nechty v odtieni Mulberry Muse je tiež úplne jesenný. Krásny nude tmavý odtieň. Ďalšou novinkou je aj TimeWise Repair Liftingová biocelulózová maska vám vypne, spevní, zmierni vrásky a dokonalo hydratuje vašu pleť. Môžete ju používať ako pravidelnú starostlivosť alebo pred dôležitou udalosťou a vaša pleť bude dokonalo pripravená. 



V 101 drogérií som si kúpila 2 "effect" laky od L´oréal color riche, ktoré obsahujú maličké ozdoby na nechty. Veľmi sa mi páčili a už rozmýšľam s akým lakom ich nalakujem! Ďalej tu mám rúž s dokonalým červeným odtieňom blake, tiež od L´oréal.


V DM-ke som si kúpila fixačný sprej trend IT UP, na ktorý som veľmi zvedavá. Čistič na štetce od Ebelin, s ktorým som veľmi spokojná. 


Kúpila som si aj tieto kliešte na mihalnice do Ebelin , pretože som ich nikdy nemala a chcela som vedieť, či bude rozdiel keď ich použijem a keď nie. A vy ich používate či nie ? Dajte mi vedieť! :)


Umelé mihalnice od Catrice som si vybrala kvôli tomu, že sú veľmi prirodzené a jemné a na očiach vyzerajú skvelo. :)


Prišli mi aj nové korektory od L´oréal true match perfect match. Aj v tekutej forme aj v tuhej. Zaujali ma najviac tekuté, ktoré sú celkom dobré ale tieto odtiene sú na mňa tmavé, musím teda v drogérke vyskúšať svetlejšie. 


Lepidlo na umelé mihalnice DUO z krasotika.sk som si musela kúpiť, pretože lepšie na umelé mihalnice ani nepoznám. :)


Textílne masky SEPHORA som sa veľmi obľúbila a tak som doplnila zásoby s touto modrou na oči a avokádovou na pleť. 


Laky ZOYA mám z rajnehtu.cz Je to veľmi populárna americká značka a ja som už stihla všetky odtiene vyskúšať na nechty a chystám pre vás samostatný článok. môžte sa teda tešiť. 


Testujem pre vás aj led lampu na nechty spolu s lakmi značky KONAD od professionail.sk a v novembri sa už môžete tešiť na článok. :)


Nové vône od S.Oliver So Pure musíte mať. Sú jemné, čisté a príjemné. Presne takéto veci ale aj vône zbožňujem. 


Nová detoxikačná rada Elixir Jeunesse, o ktorej som vám už písala v článku o eventoch je skvelý spôsob na detoxikáciu pleti. Yves Rocher ma veľmi dobré produkty na starostlivosť o pleť a myslím si, že táto rada sa stane tiež obľúbenou. 



Produkty na vlasy značky TONI&GUY som už párkrát vyskúšala. Teraz som dostala možnosť vyskúšať regeneračný olej, sprej na ochranu pred teplom a ošetrujúcu masku. Všetky produkty som vyskúšala a sú veľmi dobré. Najlepšia je tá maska!




Prechádzame na nekozmetické veci. Tieto zamatové čierne ceruzky mám z Tiger, ako aj ten čierny notes pod nimi. Tiger zbožňujem a rada tam míňam svoje peniaze na zbytočnosti. Aj vy ? :D


Aj tieto vianočné lízatka mám z Tiger. Chcela som ich použiť najmä na fotenie vianočných fotiek, ale sestra mi ich už zjedla, takže neviem. :D


Túto veľkú nude shopper kabelku som ulovila v New Yorkery. Kupujem si väčšinou kabelky čiernej farby, takže som zvedavá, kde túto využijem. :)


Túto čiernu clutch crossbody mám z Manga a je malá, krásna a praktická. :)



Verím, že sa vám novinky páčili a vidíme sa u ďalších. :)

Možno sa ti bude páčiť aj

5 komentárov:

  1. Wow, takový krásných věcí :) Šperky Alove jsou překrásné (ale drahé) :D Jinak já si naopak kupuji takhle světlé kabelky pořád a mam nedostatek černých :D :)

    LITTLETHINGSFOREM

    OdpovedaťOdstrániť
  2. Krásny článok, stručne popísaný a zaujímavý! Tie lízatká z Tiger sa chystám kúpiť na vianočné fotky aj ja :D Tiger je celkovo na takéto "blbostičky" úplný raj :D

    OdpovedaťOdstrániť
  3. Krásný článek. Opět nevím co se mi líbí víc, takže asi potřebuju všechno :D

    MagicBeautyLife

    OdpovedaťOdstrániť
  4. To je mega nálož parádních novinek. Líbí se mi snad úplně všechno, takže se těším na další články. :-)
    welcometomyworld

    OdpovedaťOdstrániť

ďakujem za komentár :)